dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl

Posted by: kardynal20

dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:35

Potrzebuje w ramach podziękowania zakupić prezent w tym stylu do takiej kwoty, adresatem jest małżeństwo po 30

ogólnie mam na myśli wino a szczerze mówiąc nie znam się najlepiej na tym alkoholu a i dobra wódka wchodzi w grę

prosiłbym o jakieś porady i ew. gdzie mogę zakupić i ew. screen butelki

liczę że niektórzy na pewno mieli z takimi rzeczami do czynienia i podsuną jakąś myśl


prosiłbym nie wpisywać żadnych pomysłów w stylu leśny dzban smile albo wino marki wino za 5zl smile
Posted by: [T]-error

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:42

Calvados - francuzka wódka z jabłek, cena ok 75-90zł

Posted by: Coronach

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:47

Świetna rzecz na prezent, koszt około 70-80 PLNów, wino ryżowe, wygląda bardzo efektownie, ja osobiście nie przepadam, ale każdy z ciekawością na pewno spróbuje "słynnego" sake

Posted by: Coronach

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:50

Albo to, jeden z moich ulubionych alkoholi, w Polsce praktycznie nieznany, likier na bazie whiskey, miodu i ziół. Pyszna rzecz. Koszt około 90PLNów

Posted by: Coronach

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:52

I żebyś miał z czego wybierać, najlepszy likier na świecie, trochę droższy - 140 PLNów, ale wart swojej ceny. Likier na bazie koniaku i gorzkich pomarańczy. Rewelacayjny do drinków, ale czysty też jest świetny.



I wystarczy wink
Posted by: polskignom

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:53

Eiswein to swietna opcja na prezent dla pary...

Tylko, ze najtanszy, jaki mi sie udalo znalezc...

http://www.wina.pl/Eiswein_Gruner_Veltliner_Schloss_Gobelsburg,produkt,130.html

Co nie zmienia faktu, ze to rewelacyjny trunek smile
Posted by: kardynal20

Re: dobry alkohol w ramach prezentu do 100zl - 06/04/2009 18:53