Panowie,
jakiś czas temu dzwonił do mnie konsultant z Ery w celu przedłużenia umowy.
Zastanowiłem się i zdecydowałem, że przedłużę umowę.
Rozmawiam z nim jak będzie wyglądał moj plan taryfowy itd, mówi mi, że będe mial taki jak poprzednio (100+40), pytam dla pewności jeszcze raz i potwierdził ze 140 minut.
Umowe podpisalem, na początku nie zwracałem uwagi czemu płacę dużo wyższe rachunki mimo ze połączen wykonywałem podobna ilośc co przy pierwszej umowie.
Ostatnio sprawdzam szczególowo rachunek i

Do Orange i Plusa dają mi jak wyliczyłem cale 5!! (słownie pięć) minut na miesiąc po czym każda minuta osobno płatna !
No i moj plan taryfowy to nie 100+40 tylko jakieś zenujące 40+40 ..
Moge coś z tym zrobić?
Nie usmiecha mi się taka smieszna opcja.
Do jakiego czasu są przechowywane rozmowy z konsultantem i czy jest to powód do zerwania umowy?
Nie będą ze mną w kulki lecieć.
Pomoże ktoś w tej kwestii ?