[QUOTE]Oryginalnie wysłał VoyVer:
[qb]Witam i pozdrawiam wszystkich grających.
Przepraszam że się tu wcisnąłem ale nie wiedziałem gdzie z tą sprawą uderzyć.
Gram od 3 lat głównie PROF żadziej STS buków internetowych nigdy (nie wiem dlaczego). Odwiedzam to forum prawie codziennie od dwóch lat ale tylko raz zabrałem głos.Nie chcę komentować i krytykować - każdy ma swoje pomysły i są tyle samo warte (tzn. tyle ile wygrywający kuponik).
Cenię fachowość mniejszości ale i intuicję większości forumowiczów. Chcę się z Wami podzielić moim pomysłem na granie (to nie żaden system)tzn. robienie niedużych, łatwych pieniędzy i jednocześnie proszę o uwagi. Z góry dziękuję.
RECEPTA NA SUKCES:
1. Gram gospodarzy 80% gości 20%
2. Musi być nieujemny bilans wzajemnych spotkań w ostatnich dwóch latach przy min. 75% wygranych u siebie, lub 50% jeśli to goście.
3. Seria ostatnich 4-ech spotkań bez porażki i max. 2 remisy
4. Miejsce w tabeli przed przeciwnikiem
5. Brak oczywistych osłabień i innych informacji istotnych podnoszących ryzyko
6. Wyłączenie z obstawiania kolejek przed i po pucharach, mistrzostwach, ważnych turniejach
7. Kurs spotkania powyżej 1,29, łączny kurs min. 2,23
8. Nigdy więcej niż 4 spotkania na kuponie (optymalnie 3)
9. Odrobina szczęścia przy doborze, jeśli jest takich opcji więcej niż 3 w tygodniu
Analiza tygodniowej oferty zajmuje ok. 3 godz. Gram tak od 3 miesięcy ze skutecznością "2z3". Pieniądze nie duże ale nieopodatkowane i są.
Przykład, który czeka na rozstrzygnięcie:
C.Budejov.-Pardubice 2 - 1,84
Farjestad - Lulea 1 - 1,42
Lyon - Strasbourg 1 - 1,47
Razem 3,84 stawka 100 wygrana 345,60
Rzecz dotyczy głównie piłki nożnej, ręcznej, hokeja na lodzie, NBA.
Grywam też inne zdarzenia (tenis, skoki, F 1 i okazjonalnie inne) ale za małą kasę i na ogół w systemach.