Opcje tematu
#329549 - 21/04/2005 16:36 OGAME: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Chciałbym zrobić jakiś podział obowiązków, mianowicie przydzielić pewnie funkcje poszczególnym osobom, tak jak np. Minister Spraw Międzyplanetarnych (odpowiedzialny za negocjacje z innymi sojuszami/osobami, szczególnie w krytycznych chwilach), Fleet Admiral (dowódca sił zbrojnych sojuszu, odpowiedzialny za koordynację akcji militarnych - powinno być tak, że każdy członek sojuszu powyżej np. 5000 punktów będzie miał flotę o pewnej sile przeznaczoną do mobilizacji na cele sojuszu), Chief of Intelligence (odpowiedzialny za tajny wywiad, powinien utrzymać możliwości wywiadowcze sojuszu na najwyższym poziomie i koordynować działania tak by każdy mógł otrzymać szerokie informacje na temat obcych planet), Head of Engineering and Technology (ta osoba powinna mieć duże zainteresowanie w sprawach technologii/rozwoju i praktycznie móc odpowiedzieć na każde tego typu pytanie w stosunku do mniej doświadczonych członków sojuszu, oraz dbać o szybkość dostarczenia tego typu informacji), itd.

Jeśli ktoś ma coś do dodania to proszę o kontynuację wątku.

Do góry
Bonus: Unibet
#329550 - 21/04/2005 18:31 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
z tego co wiem ja mam obecnie najwyzszy poziom techniki szpiegowskiej wiec funkcja Chief of Intelligence by mi odpowiadala

Do góry
#329551 - 22/04/2005 19:18 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Można jeszcze utworzyć Ministra Finansów w celu organizacji pomocy "surowcowej" słabszym członkom sojuszu i tym, którzy stracili na przykład flotę.
Tylko to jest duskusyjne bo podobno zabroniona jest pomoc członkom sojuszu. Gdzieś ktoś tak pisał.

Do góry
#329552 - 22/04/2005 21:19 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
nawet jeżeli zabroniona to bez przesady; kto sie dowie, Ja jestem za tym żeby wstępujący do sojuszu dostawali jakąś pomoc. Dla mnie 10k krysztalu czy metalu to nie jest wielki wydatek a dla kogos kto zaczyna to super pomoc.

Do góry
#329553 - 22/04/2005 21:58 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Zabronione jest w tym przypadku jesli osoba z mniejsza iloscia punktow sle transport do tej z mniejsza. W druga strone raczej nie ma przeciwskazan.

Do góry
#329554 - 22/04/2005 22:10 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
no ja tez tak uwazam ..dzis wyslalem swoj nadmiar krysztalu niejakiemu Lawyerowi ok 40 tys.

dlatego nikomu innemu w najblizszym czasie nie pomoge

pozdro

Do góry
#329555 - 22/04/2005 22:54 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
Lawyer Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 07/09/2003
Postów: 3453
Skąd: Poznań
Witaam!!!Mam nadzieje ze mnie nikt nie ograbi z tego kryształu bo na obronie tylko dwa SL i raz ML na wiecej mnie nie stac aktualnie.Wielkie dzieki za pomoc w każdym razie bo to dla mnie ogromne przyspieszenie bedzie, jak tylko dojdzie.
Pozdrawiam.

Do góry
#329556 - 23/04/2005 17:36 Re: Funkcje w rządzie sojuszu BetCorp
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Ja mam taką propozycję odnośnie nowych członków. Niestety w dzisiejszym świecie jest tak, że instytucja szpiega rozwija się prężnie. W związku z tym proponuję żeby nowym członkom nie dawać możliwości oglądania listy sojuszników, gdyż mogą to wykożystać do niecnych celów. Oczywiście ograniczenie takie będzie znoszone gdy osoba ta pobędzie troszke w sojuszu i wykaże się lojalnością.
Oczywiście ludzi, których jesteśmy pewni można nie poddawać takiej "kwarantannie".

Do góry

Moderator:  Biszop, rafal08 

Kto jest online
7 zarejestrowanych użytkowników (rafal08, wHiTe_StAr, VVega, alfa, Sensei, ANZELMO, burbon), 3852 gości oraz 71 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51099 Tematów
5804419 Postów

Najwięcej online: 5545 @ Dzisiaj o 08:42