Strona 2 z 4 < 1 2 3 4 >
Opcje tematu
#332964 - 18/05/2005 13:24 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Każde 100k śmieci daje 1% szansy na księżyc. Jak mi railman rozwalił 70 BS'ów to miałem 14% szans na księżyc, ale miałem szczęście i jednak się utworzył . Jakby było inaczej to pewnie bym już nie grał.

Do góry
Bonus: Unibet
#332965 - 23/05/2005 14:34 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Jednak nie koncze gry, sprobuje odbudowac sie...
A ze nie mam floty to mam pytanie:

Jakie statki warto budowac? Czy same BSy czy BSy i troche krążków? Czy moze jeszcze jakies inne kombinacje?

Do góry
#332966 - 23/05/2005 15:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
Tylko BSy
ewentualnie na duze floty jeszcze lekkie mysliwce
100BS i 1000LM wygra z 200BS, 1000LM wychodzi taniej

Do góry
#332967 - 24/05/2005 06:25 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Koiot, lepiej jest mieć 1000 LF zamiast np. 1000 HF?

Do góry
#332968 - 24/05/2005 11:37 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
LF jest tanszy , tu chodzi o mieso armatnie
Kazdy statek w walce wybiera losowo swój cel
10LF na kazdy BS, szansa na trafienie jednego jest poniżej 10%

Do góry
#332969 - 24/05/2005 11:40 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
w Hall of fame widzialem,ze jako mieso armatnie tez daja sondy razem z LF

Do góry
#332970 - 24/05/2005 13:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dzięki, już wszystko jasne. W takim przypadku może lepiej sondy ponieważ LF'y i tak zamieniają się w pył po jednym strzale z BS'a, nie? A różnica w kosztach dość spora, chyba że chodzi o to, że LF'y też mogą trochę "postrzelać".

Do góry
#332971 - 24/05/2005 14:16 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
LF strzeleja
1000 LF wygra z 70 BS

Do góry
#332972 - 28/05/2005 12:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Jak sie buduje rakiety bo wlasnie wybudowalem sobie silos ale nie moge dojsc co mam zrobic zeby rozpocząc budowe

Do góry
#332973 - 28/05/2005 12:18 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
rakiety bujduje sie na 4 poziomie silosu
przeciwrakiety na 2 poziomie

Do góry
#332974 - 02/06/2005 02:08 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
czesc surowcow przeznaczam teraz na Hyperspace Technology by wybudowac Jump Gate - wie ktos jak to dokladnie dziala?

Do góry
#332975 - 02/06/2005 06:32 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Jump Gate służy to skakania między twoimi księżycami na których mach je wybudowane. Też chciałem od razu budować wrota ale jak poczytałem to zmieniłem zdanie . Trzeba jeszcze troszke poczekać żeby mieć księżyc w 4 galaktyce i wtedy by się to naprawdę przydało.

Do góry
#332976 - 02/06/2005 07:02 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
e to niewarto

myslalem ze mozna pod inna planete wrzucic flote i wtedy w ciagu minuty zrobic atak

Do góry
#332977 - 02/06/2005 08:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Coronach Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 04/06/2003
Postów: 4406
Skąd: Szczecin
pytanie:

Kiedy rozwinę Combustion Engine powyżej 6 poziomu, np na 7 to czy transportowce będą latały szybciej?

Do góry
#332978 - 02/06/2005 08:06 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

pytanie:

Kiedy rozwinę Combustion Engine powyżej 6 poziomu, np na 7 to czy transportowce będą latały szybciej?




tak, ja mam obecnie 9 poziom....chce dojsc do 10 poziomu...bo wtedy o ile dobrze slyszalem transportowce beda lataly troche szybciej od BSow...

Do góry
#332979 - 02/06/2005 09:25 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Combustion engine się nie opłaca rozwijać bo tylko zwiększają wartość podstawową tego napędu o 10%. Tak więc każdy poziom comb. eng. w przypadku dużych transportowców zwiększa ich szybkość o zaledwie... 750.

Jeśli chodzi o Impulse oraz Hyperspace to jest to odpowiednio 20% oraz 30%, ale na przykładach Cruiderów oraz BSów daje im to dodatkowe 3000 jednostki prędkości przy każdym wyższym poziomie badań.

Tak więc BSy na ogół będą zawsze latać 2x szybciej od transportowców.

Do góry
#332980 - 02/06/2005 10:48 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Combustion engine się nie opłaca rozwijać bo tylko zwiększają wartość podstawową tego napędu o 10%. Tak więc każdy poziom comb. eng. w przypadku dużych transportowców zwiększa ich szybkość o zaledwie... 750.

Jeśli chodzi o Impulse oraz Hyperspace to jest to odpowiednio 20% oraz 30%, ale na przykładach Cruiderów oraz BSów daje im to dodatkowe 3000 jednostki prędkości przy każdym wyższym poziomie badań.

Tak więc BSy na ogół będą zawsze latać 2x szybciej od transportowców.




wczesnie sie o tym dowiedzialem

ale i tak bede rozwijac ten silnik....np. dla recklerow czy ogolnie transporterow...przeciez BSami nie bede przewozil surowcow

Do góry
#332981 - 02/06/2005 12:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Moim zdaniem Greg ma rację. Po co szybkie BS'y jak i tak transportery będą je zwalniały??
Chyba że ja tego troszke nie rozumiem. Czy rozwijanie Impuls engine zwiększa też prędkość transorterów?? Bo jeżeli tak to rzeczywiście nie opłaca się rozwijać combusion, ale w przeciwnym przypadku ja jednak widze w tym sens.

Do góry
#332982 - 02/06/2005 12:38 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Tylko, że Battle shipy jak jest ich dużo to wcale nie potrzebują transporterów bo mają dość dużą ładowność

Do góry
#332983 - 02/06/2005 13:29 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Chodzi o to, że dobrego gracza jak Railmana to ciężko czymś innym załatwić niż Cruiserami czy BS'ami, bo wszystko inne jest zbyt wolne. Dotyczy to zarówno mocniejszych statków, jak i samych transporterów.

Jeśli wyślesz 200 BS'ów na gościa to możesz zgarnąć z jego planety 200k surowców.

Combustion engine zwiększa szybkość transporterów (oraz niektórych innych statków, np. Recyklerów) o 750.

Impulse zwiąksza szybkość Cruiserów o 3000, a Hyperspace zwiększa szybkość BS'ów także o 3000.

Osobiście polecam pracować nad Impulse oraz Hyperspace, gdyż Impulse zwiększa także zasięg rakiet międzyplanetarnych a Hyperspace i tak będzie potrzebny jeśli kiedyś będziesz chciał mieć Death Star. Do tego silniki stają się bardziej ekonomiczne - przy nowej maksymalnej prędkości spalają tyle samo co przy starej maksymalnej.

Do góry
Strona 2 z 4 < 1 2 3 4 >

Moderator:  Biszop, rafal08 

Kto jest online
4 zarejestrowanych użytkowników (pacyfista, rafal08, latajaca_holenderka, Sensei), 3908 gości oraz 54 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51098 Tematów
5804324 Postów

Najwięcej online: 5499 @ 12/09/2025 01:57