npremium znika od poczatku kwietnia, zamiast tego canal family i cos tam jeszcze maja wrzucic
mam nadzieje ze wlasnie wtedy posypie sie fala wypowiedzen i zejda z ceny bo teraz to co proponuja to kpina jakas jest
Skąd masz taką informację ? jest gdzieś  oficjalne info ?
Jesli tak jest to  dzwonisz na infolinię i dziękujesz za współpracę  bo nie akceptujesz nowej oferty programowej ... podpisywałeś umowę na Npremium  i to cię interesowało 
C+ Family cię nie interesuje i nie zamierzasz na to płacić .
I idę o zakład ze jak twardo   postawisz na swoim ze rezygnujesz  zaczną  do ciebie wydzwaniać  z biura utrzymania klijeta czy tak to się  zwie i bedziesz miał  obiecywane złote góry 

Wiem po sobie jak  rok temu  złożyłem wypowiedzenie  umowy  jak nie dostałem żadnej oferty dla stałego klienta .... 2 tyg  przed koncem wypowiedzenie  dosłownie   w dzien dzien  jeden tel. z Nki (niby osobisty  doradca .konsultant) proponowali cuda na kiju  byle bym został