Planów marketingowych nie posiadam, ale mogę udostępnić kilkunastostronnicową strategię działań PR dla klubu sportowego

Chyba, że ktoś ma zajęcia PR z dr Flisem na UJ...
pozdruffki!
PS. Z innych rzeczy na kompie mogę rzucić m.in:

małą pracę na temat kina autorskiego

kilkustronnicową pracę nt. "Wpływ telewizji na zachowania wyborców (na przykładzie TVP w latach 1989-2002)

10-stronnicowy referat o prasie mniejszości narodowych (z wyjątkiem prasy żydowskiej) W II RP

35-stronnicowy licencjat nt. Funkcja ustawodawcza Sejmu III Rzeczypospolitej według Konstytucji i regulaminu Sejmu (nie mój

)

i mnóstwo referatów i skryptów na temat mediów, m.in: "Przestrzeń medialna: globalizacja, lokalność, medialny podział świata", "Globalna sfera publiczna", "Koncentracja, deregulacja, regionalizacja: Media w Europie Zachodniej", "Media w systemie praw człowieka"