Witam serdecznie userów

Na początek trochę o mnie jako, że chcę na dłuższy czas się tutaj zadomowić. Zacząłem grać od 15 roku życia. Obecnie na osi już 21 lat wskoczy w tym miesiącu. Wiele przeszedłem z różnymi skutkami na wielu forach poświęconych zakładom pod nickiem RemiG (na forach zagranicznych używam nicku Pavel_S). Zdecydowałem się na odizolowanie się i zmianę otoczenia, ponieważ chcę mieć kontakt z poważnymi ludźmi. Mam nadzieję, że znajdę takich tutaj. Obecnie studiuję w trójmieście na kierunku związanym z zarządzaniem (może ktoś też z tych rejonów) stąd też dopiero od niedawna zacząłem (niestety) interesować się zarządzaniem kapitału i optymalizacją zysku w długim okresie.

Sposób stawkowania
Wiele osób w przeszłości negowało mnie za zły sposób stawkowania. Prawda była taka, że nie miałem żadnej strategii w tym temacie i co najlepsze, ciężko mi było się do tego przyznać. Ważne jest jednak to, że uczymy się na błędach i celem jest umiejętnie i szybko je wyeliminować. Tak przedstawia się krótki wykresik:
1-4j = tymi najczęściej operuję, typ podparty analizą i znajomością tematu bez żadnych ciekawszych przesłanek
5-9j = tutaj sporadycznie, gdy pojawi się ciekawsza informacja z klubu bądź głębszego źródła
10j = typ "pewny", gdy gwiazdy niemal przemawiają za typem (nie mylić ze słowem ustawka)

Pamiętajcie jednak, że to co wyżej w gruncie rzeczy jest tylko teorią, by pokazać szanse danego typu. W praktyce wygląda to nieco inaczej.

Czym się trudnię?