praca magisterska

Posted by: andrzejek_84

praca magisterska - 23/04/2007 20:03

macie moze pomysl na temat pracy magisterskiej o tematyce gieldowej? jakis latwy do napisania
Posted by: (J)

Re: praca magisterska - 24/04/2007 03:24

łatwy temat o giełdzie byś chciał?
Hmm...
A jaka tematyka Cie interesuje? GPW, akcje, opcje i kontrakty, techniczna, fund, foreks, zagadnienia prawne? Licencjata napisałem już \:\) o takej tematyce. Teraz temat wybieram na magisterke i kręci się narazie koło foreksu ;\) Zobaczymy jak to będzie...
Posted by: andrzejek_84

Re: praca magisterska - 24/04/2007 17:28

wole akcje, z forexa, opcji, kontraktow jestem zielony \:p
Posted by: Belisariusz

Re: praca magisterska - 24/04/2007 17:38

A jaki kierunek masz ?
Posted by: andrzejek_84

Re: praca magisterska - 24/04/2007 18:42

finanse i bankowosc
Posted by: rivex

Re: praca magisterska - 24/04/2007 18:53

To moze przeprowadz analize jakiejs spolki ...
Posted by: Belisariusz

Re: praca magisterska - 24/04/2007 19:52

Np. Podatność rynku na informacje. Giełda jako barometr sytuacji gospodarczej. Pozyskanie kapitału poprzez emisję akcji - wady, zalety, koszty.
Posted by: andrzejek_84

Re: praca magisterska - 24/04/2007 21:34

dzieki, moze cos wybiore z tego, jak ktos ma jeszcze cos ciekawego to tez wpisywac \:p
Posted by: (J)

Re: praca magisterska - 24/04/2007 21:54

Czynniki kształtujące ceny akcji na GPW
Posted by: Belisariusz

Re: praca magisterska - 24/04/2007 22:30

Albo super temat: Ryzyko inwestowanmia w akcje(instrumenty pochodne)
Posted by: rivex

Re: praca magisterska - 24/04/2007 23:39

Tak naprawde to tematyka fajna i znalezc porzadny temat nie jest problemem ...
Posted by: andrzejek_84

Re: praca magisterska - 25/04/2007 02:09

na cos z tego napewno sie zdecyduje, ciekawsze napewno niz jakies kredyty czy leasingi
Posted by: andrzejek_84

Re: praca magisterska - 17/10/2007 03:22