witam wsyztskich. chcialbym przedstawić program ktorego sam byłem pomysłodawcą. poprosiłem kolege aby wykonał projekt dla nas. bukmacherow.
Bookmacher 2.8 jest to program służący do zapisywania swoich kuponów bookmacherskich na komputerze oraz do prowadzenia zaawansowanych statystyk. Program nie posiada instalatora, dzięki czemu nie zaśmieca dysku i rejestru.
Funkcje Bookmacher 2.8:
- dodawanie kuponów wraz z datą i wybranym bookmacherem oraz usuwanie ich,
- automatyczne sprawdzanie czy kupon jest zaliczony,
- automatyczne sprawdzanie czy mecz jest zaliczony, wg. typu i wyniku,
- automatyczne podwajanie stawki w przypadku nietrafienia meczu z opcją progresji,
- możliwość edycji wyniku,
- podświetlenie na zielono zaliczonych meczy/kuponów, na czerwono niezaliczonych oraz na
niebiesko niewypełnionych,
- dodawanie/usuwanie meczy wewnątrz kuponu,
- automatyczne wyliczanie wygranej wg. stawki i kursu,
- automatyczne wyliczanie ogólnego kursu ze wszystkich meczy,
- możliwość zmiany stawki po dodaniu kuponu.
- możliwość ustalenia czy w danym kuponie od wygranej ma być odliczany podatek,
- rysowanie wykresu zysków/strat/wydanych pieniędzy wybranych kuponów,
- rysowanie wykresu wybranych kuponów trafionych/nietrafionych/niewypełnionych/postawionych wg.
miesięcy
- możliwość skopiowania każdego wykresu do schowka,
- zoomowanie oraz przesuwanie wykresów,
- tryb 2D i 3D wykresów,
- lista bookmacherów wraz z opisami, których polecamy,
- możliwość sprawdzenia w programie czy jest nowa wersja,
- wbudowany eksporter, który przerabia kupony z wersji 1.3 do wersji 2.8 ,
- dwie wersje językowe polska i angielska!
- całkowicie rozbudowana progresja,
- możliwość użycia metody Ciągu Fibonacciego w kuponach,
- możliwość przemieszczania się pomiędzy kuponami za pomocą strzałek na klawiaturze.
Statystyki:
- ilość kuponów,
- ilość kuponów trafionych/nietrafionych/niewypełnionych,
- ilość meczy trafionych/nietrafionych/niewypełnionych,
- wydane pieniądze,
- wygrane pieniądze,
- stracone pieniądze,
- bilans wydatku i zysku,
- trafność kupowanych kuponów w procentach.
- Dodatkowo statystyki miesięczne jak wyżej,
- najdroższy/najtańszy kupon,
- największa wygrana/przegrana.
Typy meczu:
1 - mecz wygra gospodarz,
2 - mecz wygrają goście,
x - będzie remis,
12 - któraś z drużyn wygra, nie będzie remisu,
1x - mecz wygra gospodarz lub będzie remis,
x2 - mecz wygrają goście lub będzie remis,
<_n - padnie mniej niż n bramek, (bez "_")
>n - padnie więcej niż n bramek.
Pobierz