Witam. Mam pewien problem, może ktoś coś poradzi.
Jak niedawno informowałem, expekt zmienił numer konta na przelewy między bankowe. Jeden z użytkowników słusznie zauważył, że teraz zajmuje się tym pośrednik, Envoy.
Dokonałem więc przelewu na nowy numer konta, popełniłem jednak błąd. Nie dodałem numeru referncyjnego (jakoś cholera nie rzucił mi się w oczy, myślałem że chodzi im o zwykłe ID gracza). Napisałem swój nick, imię i nazwisko, oraz ID. Dzień po przelewie zorientowałem się, że coś jest nie tak (brak kasy na koncie). Powód prosty, brak nr ref.
Napisałem od razu do supportu, opisałem sprawę. Dla pewności polskiego i angielskiego. Poprosili o skana, wysłałem. No i czekam. Dostałem wiadomość od polskiego supportu że czekają na odpowiedź od Envoya. Rozumiem, że teraz niekoniecznie wiele od nich może zależeć, ale powoli zaczynam tracić cierpliwość. Mają wszystkie dane, a tyle to trwa.
Zastanawiam się nad uderzeniem do banku i wycofaniem przelewu. Jest w ogóle taka możliwość, bank da rady to zrobić?? Trzeba będzie czekać czy od ręki zrobią??
Wszelkie sugestie mile widziane
Pozdrawiam