Strona 6 z 17 < 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 16 17 >
Opcje tematu
#4172964 - 14/10/2010 20:54 Re: Moneybookers [21] [Re: KUERTEN.]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
Szukalem w temacie, ale jakos nie moge sie dokopac, wiec zapytam:

Czy moge otworzyc drugie konto w MB na te same dane? Bo chcialbym zamowic karte MB ale posiadam konto z waluta ($) wiec chyba mi sie to nie oplaci z tymi przewalutowaniami, a na stronie MB pisza ze waluty zmienic nie mozna, wiec pytanko czy mozna posiadac drugie konto z inna waluta i tam zamowic karte?

Pozdro

Do góry
Bonus: Unibet
#4173021 - 14/10/2010 21:14 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
agr1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 21/03/2005
Postów: 10495
Jak masz zwykle konto to nie mozesz.
Taka mozliwosc maja tylko konta ze statusem VIP.
Aby sie ubierac o status musisz miec obroty ponad 5 tys euro miesiecznie.

Do góry
#4173112 - 14/10/2010 21:36 Re: Moneybookers [21] [Re: agr1]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
A ktos moze posiada konto w walucie ($) oraz karte MB i cos napisze jak to jest z przewalutowaniami z ($) na PLN ?? Bo wiem ze za kazda wyplate z bankomatu pobieraja kolo 7zl, no i do tego pewnie troche zdzieraja na przewalutowaniu, ile ??

dzieki za odpowiedz.

Pozdro

Do góry
#4173355 - 15/10/2010 00:33 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Raul, chcesz posiadać 2 konta jednocześnie czy zamknąć te w USD i otworzyć nowe w PLN?

Do góry
#4173761 - 15/10/2010 04:37 Re: Moneybookers [21] [Re: Conrad]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
Najlepiej by mi pasowalo zamknac te w USD, a otworzyc w PLN ale na ich stronie pisze ze to nie zgodne z regulaminem, wiec mysle nad drugim kontem ale chyba tez sie nie da?

Do góry
#4173795 - 15/10/2010 05:20 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
muminek bez ogonka Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 21/12/2007
Postów: 2727
Załóż nowe konto. Prześlij kase na nowe konto a potem wejdź w pomoc drogą elektroniczną - Konto/Bezpieczeństwo -Otworzyłem więcej niż jedno konto Moneybookers - wypełnij co trzeba i powinno być ok. Najwyżej Ci blokną oba konta na chwile ale powinno być wszystko ok

Do góry
#4173798 - 15/10/2010 05:23 Re: Moneybookers [21] [Re: muminek bez ogonka]
muminek bez ogonka Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 21/12/2007
Postów: 2727
Email konta, które ma pozostać otwarte: wpiszesz to nowe konto w pln

Adresy email pozostałych kont: $

Na dole tam napisz tak jak w temacie niech zamkną to konto w $ bo chcesz mieć w złotówkach i gitara chyba....

Do góry
#4173802 - 15/10/2010 05:26 Re: Moneybookers [21] [Re: muminek bez ogonka]
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Ja bym napisał najpierw do supportu aby mieć od nich odpowiedź - wtedy jesteś zawsze kryty gdyby się mieli do czegoś doczepić.

Mi odpisali, że muszę najpierw zamknąć stare konto a później otworzyć drugie, wtedy nie masz w żadnym momencie dwóch kont jednocześnie, a jak ktoś zacznie sprawdzać to zobaczą u siebie ostatnią wiadomość do Ciebie od supportu właśnie w tej sprawie.

Pamiętaj, że adresy email (nie główny, ale wszystkie) używane na poprzednim koncie nie będzie można dodać do nowego konta. Natomiast inne dane support pozwoli Ci przetransferować (choć lepiej przed zamknięciem starego konta jak najwięcej pousuwać).

Do góry
#4173821 - 15/10/2010 05:49 Re: Moneybookers [21] [Re: Conrad]
hanele Offline
veteran

Meldunek: 13/01/2006
Postów: 1250
Originally Posted By: Conrad
Ja bym napisał najpierw do supportu aby mieć od nich odpowiedź - wtedy jesteś zawsze kryty gdyby się mieli do czegoś doczepić.

Mi odpisali, że muszę najpierw zamknąć stare konto a później otworzyć drugie, wtedy nie masz w żadnym momencie dwóch kont jednocześnie, a jak ktoś zacznie sprawdzać to zobaczą u siebie ostatnią wiadomość do Ciebie od supportu właśnie w tej sprawie.

Pamiętaj, że adresy email (nie główny, ale wszystkie) używane na poprzednim koncie nie będzie można dodać do nowego konta. Natomiast inne dane support pozwoli Ci przetransferować (choć lepiej przed zamknięciem starego konta jak najwięcej pousuwać).

dokładnie smile
Czy mogę mieć więcej niż jedno konto w Moneybookers?
Przepraszamy, ale nie pozwalamy klientom na posiadanie więcej niż jednego konta.
Ile kosztuje pobranie pieniędzy?
Pobieranie pieniędzy do banku: 1.80 Euro płaska stawka
Pobieranie pieniędzy za pomocą czeku: 3.50 Euro płaska stawka
Wypłacenie pieniędzy poprzez kartę kredytowa/debetowa (akceptujemy tylko kartę Visa): 1.80 Euro stała oplata
W jakiej walucie będą przeprowadzane wyplaty z mojego konta Moneybookers na moje konto bankowe?
Wypaty będą przeprowadzane przez nas w EURO, USD lub oficjalnej walucie kraju, w którym ulokowany jest Pański bank. Waluta będzie pokazana przy potwierdzeniu każdej z przeprowadzanych przez Państwa wyplat.

Ile to kosztuje?

Rejestracja: DARMOWA
Usługi: DARMOWA *

Przelanie pieniędzy z banku: DARMOWE
Przelanie pieniędzy z karty kredytowej: 1.9%

Wysłanie pieniędzy: 1% (do 0,50 Euro)

Otrzymywanie pieniędzy: DARMOWE
Polecenie żądania pieniędzy: DARMOWE

Pobieranie pieniędzy do banku: 1,80 Euro stawka ryczałtowa
Pobieranie pieniędzy za pomocą czeku: 3,50 Euro stawka ryczałtowa

W celu uzyskania informacji dotyczących innych metod płatności, prosimy sprawdzić nasz Cennik.

* Ważna informacja: Moneybookers odstąpi od pobierania opłaty za usługi, jeżeli konto jest aktywnie używane. W przeciwnym wypadku obowiązywać będzie miesięczna opłata wysokości 2.00 PLN.
OPŁATY POBIERANE PRZY WYMIANIE WALUT

W przypadku transakcji wymagających przewalutowania, Moneybookers dodaje 1.99% do hurtowych kursów wymiany walut obcych. Opłata służy ochronie przed wahaniami kursów walut i ryzykiem związanym z rynkami walutowymi. Kursy wymiany walut stosowane przez Moneybookers są na bieżąco aktualizowane w ciągu dnia.

Zamknięcie Państwa konta nie oznacza usunięcia posiadanych przez nas Państwa danych osobowych, które to dane wraz z historią transakcji będą przez nas przechowywane przez okres minimum pięciu lat zgodnie z wymaganiami prawa.

Do góry
#4173875 - 15/10/2010 06:51 Re: Moneybookers [21] [Re: hanele]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
No nic, narazie nie bede kombinowal, poczekam az mi odpisza czy moge to zamknac i otworzyc nowe..bo zalezy mi na tych PLN bo z tymi przewalutowaniami to juz ja wiem jak bedzie..widac ile zdzieraja za same przelewy24..Z emailami nie powinno byc problemow bo u buka czy pokera zawsze mozna zmienic. Dzieki za pomoc.

Pozdro

Do góry
#4181417 - 19/10/2010 00:36 Re: Moneybookers [21] [Re: PrinceofTennis]
Geremi Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 14/02/2005
Postów: 10442
Skąd: Ulannbaatar
PRZY WYPŁACIE:
Opcja 2: Weryfikacja Pana/Pani konta bankowego (w ciagu 3 dni roboczych)
Platność zostanie zrealizowana poprzez Państwa konto bankowe. W polu adnotacji tej płatności znajdzie Pan/i kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić na naszej stronie internetowej.

Panowie otrzymałem dwie opcje dodatkowej weryfikacji po już kilkumiesięcznej współpracy z moneybookers. Wybrałem opcje podaną powyżej. Należy przelać mniej niż 45 zł na konto bankowe i powinien pojawić sie kod weryfikacyjny. Tyle ze poza nr transkacji nie mam nic w opisie tytulem przelewu od moneybookersa.

Czy da rade z nimi skontaktowac sie inaczej i miec szybko rozpatrzona sprawe tego brakujacego kodu poza wykonaniem telefonu do Wlk. Brytanii. Maja jakis adres e-mail w ktorym moge spokojnie po polsku napisac i otrzymac odpowiedz?

Z gory dzieki za pomoc

Do góry
#4181419 - 19/10/2010 00:37 Re: Moneybookers [21] [Re: Geremi]
Geremi Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 14/02/2005
Postów: 10442
Skąd: Ulannbaatar
Przelewalem juz kilka razy kwoty ponizej 45zl od tego komunikatu ale nie mam tego kodu do wpisania

Do góry
#4181472 - 19/10/2010 01:11 Re: Moneybookers [21] [Re: Geremi]
KUERTEN. Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 23/11/2004
Postów: 3530
wplac z konta bankowego na konto MB min depozyt ale nie przez Przelewy24 i pojutrze bedziesz mial weryfikacje bez zadnych telefonow

Do góry
#4181494 - 19/10/2010 01:22 Re: Moneybookers [21] [Re: KUERTEN.]
Geremi Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 14/02/2005
Postów: 10442
Skąd: Ulannbaatar
Dzięki KUERTEN.

Do góry
#4183936 - 20/10/2010 05:00 Re: Moneybookers [21] [Re: Geremi]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
Jak koledze wcielo kase przy wyplacie z bankomatu, a po dwoch dniach pokazala sie hisotria wyplaty z bankomatu ale kasy nie zwrocili to czekac dalej? Czy zaczac sie denerwowac i dzwonic do banku? MB napisalo wczoraj zeby czekac do 14 dni, (a dopiero dzisiaj pojawila sie historia wyplaty) ze jesli im przyjdzie, ze bankomat nie wydal to zwroca do 14 dni..co robic? Mial ktos taka sytuacje?

Do góry
#4184063 - 20/10/2010 05:24 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Myślę, że trzeba także bankowi to zgłosić jeśli kasa wyszła... i bankomat ją z powrotem wziął. Co innego jeśli w ogóle nie wypłacił a w MB widnieje płatność.

Z tym, że takie coś się powinno zgłaszać szybko, bo jeśli bankomat jest serwisowany codziennie to także jest protokół z salda i jeśli coś brakuje to bank powinien zostać poinformowany, że ta nadwyżka to właśnie jego z powrotem wciągnięta kasa.

Do góry
#4184106 - 20/10/2010 05:31 Re: Moneybookers [21] [Re: Conrad]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
W ogole to ten bankomat przy probie wyplaty padl i pisalo ze nie czynny..bo wpisal normlanie kwote i wcisnal ok, a po paru sekundach padl...jutro ma sie kontaktowac z bankiem, zobaczymy co oni na to...

Do góry
#4184121 - 20/10/2010 05:34 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
a dzwonic chcial tylko ten bankomat nowy byl i nie bylo na nim nawet numeru kontaktowego, no i do tego niedziela byla..wiec napisal do MB i dostal od nich wczoraj ta odpowiedz o 14 dniach..

Do góry
#4184141 - 20/10/2010 05:38 Re: Moneybookers [21] [Re: 1raul1]
dondo Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 08/02/2007
Postów: 2415
Ja miałem 2 sytuacje mało sympatyczne. 2 razy po prostu bankomat nie wydał pieniędzy - albo z powodu jakiegoś technicznego błędu albo braku środków w maszynie. W obu przypadkach otrzymałem kwitek potwierdzający, że bankomat nie wydał pieniędzy, a dokładnie "wystąpił błąd podajnika pieniędzy, bankomat nie mógł wydać gotówki". Pierwsza sytuacja była z kartą Netellera i tu miałem przez 7 dni tą kwotę zablokowaną (i przy okazji nie mogłem już wypłacić przez 24h kasy z tej karty), druga sytuacja - z kartą MB kilka dni temu, jednak tu nie zablokowało środków i wypłaciłem normalnie z bankomatu obok.

Do góry
#4184154 - 20/10/2010 05:43 Re: Moneybookers [21] [Re: dondo]
1raul1 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/12/2006
Postów: 5159
Skąd: Świdnik
On takiego kwitka posiadac nie mogl, jak mu bankomat padl:/oby sie jutro wyjasnilo..

Do góry
Strona 6 z 17 < 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 16 17 >

Moderator:  rafal08 



Kto jest online
1 zarejestrowanych użytkowników (rafal08), 3648 gości oraz 15 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24772 Użytkowników
97 For i subfor
45044 Tematów
5580252 Postów

Najwięcej online: 4023 @ 16/03/2024 13:49