Opcje tematu
#5474327 - 26/07/2012 18:53 Slav's Barter
slav007o Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 10/12/2001
Postów: 3640
Skąd: Zielona Góra/Blackburn
Witam wszystkich,

Dosyć długo nosiłem się z zamiarem założenia bloga i doszedłem do wniosku, że nadszedł najwyższy czas by spróbować swoich sił.
Bukmacherką zajmuję się od przeszło 12 lat, natomiast tradingiem zainteresowałem się około 5-6 lat temu.
Dzięki uprzejmości mojedo dobrego kolegi Mirka (któremu z tego miejsca chciałbym podziękować) miałem okazję kilka lat temu udać się na kurs u Petera Webba, jednak wiedzę którą tam zdobyłem oraz informację które przetrawiłem mam zamiar wykorzystać dopiero teraz.
W temacie, mam zamiar zamieścić informacje na temat tego co chcę osiągnąć, w jaki sposób, oraz powody za tym się kryjące, natomiast w dalszych odsłonach postaram się przybliżyć informacje na temat strategii które będę chciał implementować w swojej grze oraz metodologiczne informacje odnośnie tego jakich narzędzi będę używał by osiągnąć końcowy rezultat

THE WHAT - co chcę osiągnąć?
Cel jest prosty, do końca roku z budżetu 100f chcę uzyskać 3000f czyli tyle ile na chwilę obecną "winny" jest mi Betfair.

THE HOW - w jaki sposób chcę to osiągnąć?
Jak sam temat wskazuję, chciałbym osiągnąć swój cel handlowaniem kursami na Betfair, nie ograniczając się do jednego sportu, a koncentrując się na wielu dziedzinach. Jedyną różnicą w stosunku do standardowego handlowania, będzie w moim przypadku okres w którym będę chciał handlować i ze względu na to, że pracuję na pełny etat, często 7 dni w tygodniu, będzie to zazwyczaj przedział na około 1 godzinę przed rozpoczęciem danego zdarzenia.

THE WHY - dlaczego chcę to zrobić?