Strona 4 z 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Opcje tematu
#585067 - 18/06/2006 20:02 Re: GRUPA - F -
hynek Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 17/09/2005
Postów: 1976
Quote:

Takie zaklady sa w profie i w STS pod nazwa pojedynek




heh chyba niezbyt wnikliwie studiuję ofertę...albo jakoś przeoczyłem, ale fakt faktem ze nigdy tego nie grałem.

Do góry
Bonus: Unibet
#585068 - 21/06/2006 22:00 Re: GRUPA - F -
rudyfcb Offline
addict

Meldunek: 19/05/2006
Postów: 458
Skąd: Zopot
Australia wyjdzie z grupy kurs w milenium 1,6-Kangurom styka remis z Chorwacją.Kieruje się przedewszystkim organziacja gry oraz trenerskimi umiejętnośćiami Hiddinka

Do góry
#585069 - 22/06/2006 05:16 Re: GRUPA - F -
hynek Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 17/09/2005
Postów: 1976
ehh dość ciężką do typowania mamy dziś kolejkę no ale rzeczywiście, masz racje, taki typ wydaje się nieglupi muszę go przemyśleć heh

Do góry
#585070 - 22/06/2006 07:36 Re: GRUPA - F -
cyrkluS Offline
addict

Meldunek: 01/01/2004
Postów: 556
Skąd: Warszawa
Chorwacja przypomina mi Meksyk - oba zespoły z szaleńczymi możliwościami, ale zupełnie bez pomysłu na grę co w konsekwencji doprowadza je do tak tragicznych sytuacji. Meksyk wyszedł z grupy, bo na dobrą sprawę nikt mu zagrozić już nie mógł (kto wierzył w 3-bramkowe zwycięstwo Angoli z Iranem?). Tutaj sytuacja jest inna. Chorwacja nie może liczyć na pkt. w innych meczach. Pewniakiem do wyjścia jest Brazylia. Kto będzie drugi? Moim zdaniem będzie to Australia. Dlaczego? Zespół poukładany ze znakomitym trenerem. Gdyby Chorwacja była w optymalnej formie grałbym ich bez wahania. Po meczu z Brazylią jednak w nich coś puściło. Nie dali rady słabej Japonii. Niestety, ale w takim wypadku nic ani nikt ich nie zbawi. Mają szansę, ale czy ją wykorzystają?

Do góry
#585071 - 22/06/2006 08:57 Re: GRUPA - F -
cyrkluS Offline
addict

Meldunek: 01/01/2004
Postów: 556
Skąd: Warszawa