Opcje tematu
#593328 - 31/05/2006 10:38 najlepszy strzelec MS2006
aha Offline
enthusiast

Meldunek: 02/05/2006
Postów: 226
Witam.
Mysle, ze pora zalozyc juz taki temat. Nie ma na co czekac - juz teraz mozna obstawic taki zaklad - z punktu widzenia typujacego juz nie bedzie zadnych istotnych zmian.

Ja rozumuje w ten sposob: mysle, ze warto sie zastanowic jakie zespoly dojda do finalu bo prawd. trafienia zakladu wtedy wzrasta.

Moje typy druzynowe: Brazylia, Argentyna, Anglia, Francja.

Brazylia - zespol w ktorym bramki rozloza sie na roznych zawodnikow rownomiernie a Ronaldinho jest przereklamowany wiec ten zaklad jest bez wartosci bo kurs na niego najmniejszy

Anglia - Lampard, Owen - mysle, ze tu sie rozlozy tez podobnie jak w Brazylii, nie bedzie dominatora. Na Rooneya jest odosc dobry kurs ok.21 ale Lampard wyglada bardziej kuszaco 41

Francja - kurs niski ale wszyscy beda gzgrywac na Henryego. Kurs 11 ale znacznie bardziej ma szanse wejscia niz Ronaldinho. Henry to Henry i na niego beda grac a w Brazylii to bedzie duzo indywidualnych zagran

I na koniec: mysle, ze bardzo warto zastanowic sie nad graczami z Argentyny ze wzgledu na wysokie kursy: Tevez, Requelme - kursy ok. 40

Jakie wasze przemyslenia?

Do góry
Bonus: Unibet
#593329 - 31/05/2006 10:58 Re: najlepszy strzelec MS2006
aha Offline
enthusiast

Meldunek: 02/05/2006
Postów: 226
Heh, nie zauwazylem, ze jest calkiem osobny dzial na MS2006

http://www.mecz.org/ubbthreads/showflat....e=0&fpart=1

Prosze zatem skasowac temat przy okazji.

Do góry
#593330 - 31/05/2006 10:58 Re: najlepszy strzelec MS2006
bolo_lacznik Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 6382

Do góry

Moderator:  Akhu, Bezdomny, Biszop 



Kto jest online
22 zarejestrowanych użytkowników (buko69, Warren, fechu, Bzyku, quincy, moor6, akagi, iti, Zaixi, czechpunter, burbon, antyfutbol, VVega, rafal08, Kura, poozon, tomecky, forty, BKS, bukma, Sony, **Łuki**), 490 gości oraz 17 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
23786 Użytkowników
106 For i subfor
47577 Tematów
5098388 Postów

Najwięcej online: 1042 @ 19/03/2008 01:24