Strona 18 z 18 < 1 2 ... 16 17 18
Opcje tematu
#7212961 - 25/08/2018 05:16 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
laser Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 13/08/2006
Postów: 4011
Znam te ich kulawe reguły, sam zresztą o tym pisałem.

Bardziej mi chodziło o bieżącą kondycję i jakość obsługi mając w pamięci przypadki 21Bet czy 9Wickets.

Do góry
Bonus: Unibet
#7213260 - 25/08/2018 18:37 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
The Boss Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 25/07/2001
Postów: 46795
Skąd: tychy
A co te 9wicket padlo?

Do góry
#7213291 - 25/08/2018 19:20 Re: Brokerzy [Re: The Boss]
laser Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 13/08/2006
Postów: 4011
Originally Posted By: The Boss
A co te 9wicket padlo?


No nie padło całkiem jak to posrane 21Bet, ale zobacz co teraz mają, na nożną np. ml i kilka podstawowych u/o, a na większości z nich posrane limity. Zabrałem stamtąd kasę i szukam dywersyfikacji, którą w obecnej sytuacji trudno uzyskać.

Mam cichą nadzieję, że po orzeczeniu SN w USA w innych stanach (poza Nevadą, NJ i chyba Delaware) BF mocniej uderzy na tamtejszy rynek wink

Do góry
#7240575 - 25/10/2018 16:10 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
The Boss Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 25/07/2001
Postów: 46795
Skąd: tychy
Gra ktos na Orbitexch poprzez AC
Od kilku godzin nic postawic sie nie da

Do góry
#7241021 - 26/10/2018 13:06 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
laser Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 13/08/2006
Postów: 4011
No to chyba AC coś zawala, bo ja na Orbitech od wielu tygodni nie miałem żadnych zwisów (mam od PremiumT) .

Do góry
#7241023 - 26/10/2018 13:27 Re: Brokerzy [Re: The Boss]
coolee Offline
stranger

Meldunek: 11/10/2017
Postów: 5
Gram przez PT i da się obstawiać ale w dniu wczorajszym były chwilami duże opóźnienia.

Do góry
#7241098 - 26/10/2018 18:12 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
ermano Offline
member

Meldunek: 11/11/2003
Postów: 174
Skąd: Jaworzno
korzystam z Orbita przez AC. 25paz(czw) do godziny 9,30 byla awaria totalna. pozniej dostep przywrocony, ale dziwne rzeczy sie zdarzaja. u mnie np nie laduje drabinki kursow na niektorych rynkach. musze sam wystawic kursy przez wszystkie pozycje, zeby je widziec, po czym dziala bezproblemowo. usuwanie ciasteczek nie pomaga. dzisiaj problemy sie powtarzaly.

Do góry
#7261135 - 06/12/2018 00:28 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
Qubi Offline
veteran

Meldunek: 29/04/2005
Postów: 1383
Skąd: Konin
sportmarket zablokowali? jest jakiś inny adres?

Do góry
#7261247 - 06/12/2018 15:37 Re: Brokerzy [Re: rafal08]
The Boss Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 25/07/2001
Postów: 46795
Skąd: tychy
Masakra tyle już wszędzie było o blokadach
Zmieniasz DNS i tyle

Do góry
Strona 18 z 18 < 1 2 ... 16 17 18

Moderator:  rafal08 



Kto jest online
13 zarejestrowanych użytkowników (blacky82, latajaca_holenderka, Izajasza53, rafal08, baracuda, Zaixi, Biszop, alfa, Tazen, akagi, Kylo, burbon, baranwodzu), 484 gości oraz 15 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
23813 Użytkowników
106 For i subfor
47687 Tematów
5154098 Postów

Najwięcej online: 1042 @ 19/03/2008 01:24