|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Pomagaliście już różnym użytkownikom kupować pralki, zmywarki i suszarki, a teraz przyszedł czas abyście pomogli mi kupić nowy telefon komórkowy. Jako, że mój obecny aparat telefoniczny pamięta jeszcze epokę kamienia łupanego, a w temacie telefonii komórkowej jestem absolutna tabula rasa (kompletnie się tym nie interesuję i nie wiem na ten temat kompletnie NIC) siła wyższej konieczności sprawia, że jesteście moją jedyną deską ratunku. W związku z tym, że jak już wspomniałem kompletnie nie znam się na telefonii komórkowej i nie wiem jakie możliwości dają obecnie komórki to moje wymagania nie są duże, a pole do popisu dla was całkiem spore... Jedyne ograniczenia są następujące: - cena do 1000 PLN (interesują mnie tylko nówki sztuki, oczywiście może być z Allegro) - model w miarę nowy (czyli nie taki, który produkują już od 5 czy 10 lat) - przyzwoitej jakości aparat fotograficzny (nie proście mnie o rozwinięcie pojęcia 'przyzwoitej jakości' bo ...nie umiem go rozwinąć) - preferowany Sony Ericsson lub Nokia (ale wcale niekoniecznie) Czekam na propozycje. Osoba, z której propoyzcji skorzystam i zakupię proponowany przez nią telefon, w nagrodę otrzyma darmowy zakład na kwotę 0,5 PLN  do wykorzystania na moim koncie w Expekcie.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
K800i nawet bym sie nie zastanawial. Aparat 3,2 mpix
|
|
|
|
|
Zbanowany
|
|
Zbanowany
K800i nawet bym sie nie zastanawial. Aparat 3,2 mpix Dokładnie. Juz nie musisz sie tomo zastanawiać 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
[Linked Image] [ img526.imageshack.us] Bierz SE  Te telefony są jak czołgi  Moge Ci mój sprzedać, on już troche przeszedł, ale tobie też będzie dobrze służył 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
K800i nawet bym sie nie zastanawial. Aparat 3,2 mpix Dokładnie. Juz nie musisz sie tomo zastanawiać  Polecam tez sie nad nim zastanawiam  Fajny aparat, Mp3, Radio z RDS mozliwosc rozbudowy pamieci  wszystko co potrzebne
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|