|
|
member
|
|
member
Witam jestem zielony dopiero dzis zaczelem szukac informacji o inwestowaniu kasy interesuje mnie inwestycja na 12 miesiecy na kwote 50.000-70.000 co warto zainwestowac? jaki procent po roku moge z tego miec? dzieki za pomoc z gory  bo narazie szukam w google ale nic ciekawego nie widze...
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
witam czy ktos wytlumaczylby mi co to jest limit aktywacji??
np. papier kosztuje 12PLN, chce go kupic max po 12.30 wiec daje zlecenie kupna z limitem na 12.30, teraz powinienem okreslic limit aktywacji tyle ze nie wiem co i jak, jaki daje sie ten limit aby zlecenie zostalo zrealizowane??
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
Jest to zlecenie niewidoczne na arkuszu zlecen dopóki kurs nie osiągnie własnie wskazanego przez Ciebie limiu aktywacji.
Limitu aktywacji nie musisz dawac ale jesli bardzo tego chcesz to musisz pamietac o pewnych zasadach zeby zlecenie nie zostało odrzucone : -limit aktywacji musi byc większy od kursu ostatniej transakcji -zas musi byc mniejszy lub równy od Twojego limitu realizacji zlecenia.
W/g danych które podales powyzej limit aktywacji musi sie zawierac miedzy 12,01 zł a 12,30 zł
Ro co pisałem powyżej odnosi się do kupna akcji przy krótkich pozycjach wygląda to odwrotnie niz napisalem.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ok, dzieki za wyjasnienie
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast