|
|
addict
|
|
addict
Kolega spytał czy warto postawić dziś na Justynę i nie dostał odpowiedzi. Zatem ponawiam pytanie: Czy Justyna dziś wygra pojedynek z Majdic? Jak sądzicie? Wczorajszy bieg jak podkreśla Justyna był bardzo ciężki i kosztował ją wiele sił. Majdic natomiast widząc że nie ma szans trochę spuściła z tonu i przybiegła z 35 sekundami straty. Oglądałem przygotowania do sezony Justyny i zrobiło to na mnie ogromne wrażenie. Wczoraj choć nie znam się na tym sporcie zagrałem na Justynę za 400 zł i się nie zawiodłem. Czy dziś też można zainwestować w naszą Black Magic Women? Proszę o wasze wypowiedzi.
|
|
|
|
|
|
|
Majdic,spóściła z tonu ,bo nie dała rady fizycznie,co Sama na konferencji prasowej powiedziała.
|
|
|
|
|
member
|
|
member
Tutaj strasznie dużo pytań pozostaje bez odpowiedzi;) Choć propozycja zagrania po wyższym kursie jest tez chyba rodzajem odpowiedzi;) Jak pokazał wcześniej Kolega dzisiejsza trasa ma 2 hopki, w tym jedna tuż przed meta, to na pewno działa na korzyśc Polki, gdyż jest straszliwie mocna na podbiegach, co pokazała wczoraj odpierając szalony atak Saarinen w pewnym momencie. Czy Majdic spuściła z tonu specjalnie tracąc 35s? Nie sądze po prostu spuchła po tym jak 'musiala' biec tempem Justyny przez spora część dystansu.
|
|
|
|
|
addict
|
|
addict
To, że spuchła to nie podlega dyskusji. Na pewno zależało jej by przybiec z jak najlepszym rezultatem ale wydaje mi się że Justyna będąc cały czas pod naciskiem(odpierając ataki) włożyła w ten bieg więcej sił niż taka Majdic, która widząc, że nie ma sił nie forsowała się jakoś strasznie. Może np dziś zaatakuje bo będzie miała więcej sił. Ja jednak po raz kolejny zaufam Justynie. Chyba, że ktoś ma jakieś poważne argumenty żeby odpuścić granie Justyny po kursie 1,7?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Myślę, że Justyna może dziś spokojnie powalczyć i dziś główną rywalką będzie raczej Saarinen niż Majdic tak przynajmniej mi się wydaje. ; d
Więc Justyna po WIN.
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|