|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
niedługo mam zamiar wymienić telefon ale kompletnie nie znam się na nowościach technicznych i może ktoś mógłby podpowiedzieć co i jak. Ogólnie ma to być telefon do dzwonienia ale z dużym wyświetlaczem (dotykowym? z rysikiem?) i dostępem do internetu, żeby jakieś oprogramowanie można było wrzucić na niego i dostosować do swoich potrzeb (organizer, notatnik, gierki, przeglądarka). Fajnie byłoby gdyby miał nawigację GPS i odtwarzał mp3... Cena: rozsądna 
|
|
|
|
|
Marcos Baghdatis
|
|
Marcos Baghdatis
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
z niższej półki polecam samsung omnia b7300, korzystam od pół roku i nie miałem z nim żadnych problemów (na allegro można znaleźć w granicach 650 zł.) a jeśli dysponujesz większym budżetem to HTC HD2 ewentualnie Omnia 2
|
|
|
|
|
Tenis Trader
|
|
Tenis Trader
Jak nawigacja i internet to tylko dotykowy. http://www.mgsm.pl/pl/advanced_search/Zaznacz co Ci potrzebne, poczytaj opinie o wybranych modelach i wybierz coś dla siebie.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
dlaczego? mam Nokie E75 i przeglądanie internetu (jest chowana qwerty - genialnie się sprawdza) i używanie nawigacji nie sprawiają żadnego problemu. No ale kolega chce z dużym wyświetlaczem, więc zostaje dotykowa zabawka 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ostatnio upadla mi na plytki Nokia 6303, gdy ja podnosilem widzialem jeszcze jak czernial wyswietlacz, wiec pewnie jest do wymiany, telefon chodzi normlanie jednak wyswietlacz caly czas jest czarny, orientuje sie ktos ile bedzie kosztowac naprawa usterki (pewnie wymiana wyswietlacza) Telefon jest jeszcze na gwarancji, jaki kit mozna wcisnac w serwisie zeby nie wyszlo ze upadl (bo tego gwarancja nie obejmuje) i zeby zrobione to zostalo w ramach gwarancji?? da rade zrobic taki myk?? 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand