|
|
tkliwy nihilista
|
|
tkliwy nihilista
Dublet, ale tylko dublet.
Jesenica, Alba akagi - wiesz co oznacza słowo 'dublet'?  odsyłam do najmarniejszego źródła wiedzy http://pl.wikipedia.org/wiki/Dubleta tę parkę również pobieram 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Jesenica, Alba akagi - wiesz co oznacza słowo 'dublet'?  odsyłam do najmarniejszego źródła wiedzy http://pl.wikipedia.org/wiki/Dubleta tę parkę również pobieram  Jestem hokejowym laikiem, jakie to ligi?  (zapoznam się)
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Masz jakieś kompleksy - Danielsan - ale ( niestety ), będziesz musiał je sam przezwyciężyć.
Kiedyś "tą", "tę", teraz dublet.
Ale życzę powodzenia.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Jesenica, Alba NO 100% racji - wysoko sobie oceniam ten dubel Skąd ta Jessica Alba?:)
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Sparta Praha dzisiaj do mnie przemawia 
|
|
|
|
|
tkliwy nihilista
|
|
tkliwy nihilista
Masz jakieś kompleksy - Danielsan - ale ( niestety ), będziesz musiał je sam przezwyciężyć.
Kiedyś "tą", "tę", teraz dublet.
Ale życzę powodzenia. raczej nie mam - ale niektórzy mówią, że każdy ma, więc może... irytuje mnie po prostu Twój 'objawiony' - tak bym to okreslił -styl, a jeśli już kreujemy się na takiego, to chociaż mówmy poprawną polszczyzną  nie mam zarzutów jednak do merytorycznej zawartości Twoich wypowiedzi, nie atakuję Cię, ani też nie mam zamiaru tego robić, co najwyżej czasem zdarzy mi się poprawić. pozdrawiam również
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
vonseb dlaczego alba skoro ona juz nie ma szans na nic. zagrzeb ma jakies problemy ze skladem czy co??????
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel