|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Z używkami to zawsze istnieje jakaś niepewność, chyba że masz dobrego znajomka który się tym zajmuje.
Najlepszy układ ( przy kapitale który przedstawiłeś ) jest taki.
Kupujesz w salonie jakiegoś Japończyka jako samochód podstawowy. Jeździsz do końca gwarancji i zaraz po tym okresie oddajesz do salonu, dokładasz parę groszy i kupujesz znowu nowego.
W praktyce kosztuje Cię tylko paliwo i przeglądy.
Za resztę kapitału kupujesz używkę jako drugi pojazd.
Ale każdy ma jakieś Swoje przemyślenia, co się opłaca.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Szuman sprowadza auta z USA - uszkodzone i w PL je naprawia.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Panowie, wy tutaj świrujecie z tymi autami, a ja jestem zielony
auto do 100tys (+- 30tys mogę dorzucić, więcej jeśli ktoś skusi mocno) brać coś salonowego, używka czy klepać coś z usa?
jeśli tak, to w co celować? miłoby było gdyby za 50tkę też się coś znalazło, bo potrzebuję dwa
wymagań wielkich brak, benzyna, 5tka drzwi, nie kombi
samo doradzenie w którą stronę iść będzie pomocne ciężko tutaj o jednoznaczną odpowiedź jedni kupują tylko używane bo wiadomo że za 50 kafli kupisz z używek naprawdę wypasione auto ale do końca nie wiesz co w nim siedzi drudzy znowu tylko nowe z salonu ale tutaj za 50 kafli nie ma szału kupisz auto może gorsze(mniejsze) gorzej wyposażone ale masz nówkę, w zależności od marki masz gwarancję ale tracisz już po wyjeździe z salonu i jak planujesz je mieć krócej niż 5 lat to się nie opłaca ja osobiście kupiłem nowe autko z salonu ale z wyprzedaży rocznikowej z poprzedniego roku. Autko nowe ze stycznia 2014 kosztowało około 70 kafli a ja za te same zapłaciłem 52 kafle ale rok produkcji grudzień 2013
|
|
|
|
|
I love mecz.pl
|
|
I love mecz.pl
Najlepsze auto to auto służbowe.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Jak się jest na " służbie " to tak. 
|
|
|
|
|
Czy Państwo to widzą?
|
|
Czy Państwo to widzą?
Roman Klosowski vel. Maliniak nie zyje  [ Linked Image]
|
|