|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Ostatni celny strzał Korony w meczu ligowym: 53. minuta spotkania z Pogonią w 5. kolejce. #KORJAG
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
bo jesteście oszuści uważacie się za milionerów bierzecie gracza od nas za frytki i nawet takiej kwoty nie macie tłumacząc się zmianą księgowej a poźniej błagacie żeby rozłożyć 300 koła euro na raty  Nie sprzedajecie drewna za 3 bańki euro bo za mało a nie wywiązujecie się ze zobowiązań i jeszcze wasz wodzirej po szalu w radiu was pogrąża ale to ja nie mam racji i Jaga jest be a Legia super hiper wieka i bogata i wszystko to co piszę to farmazon  Ale nie odpowiedziałeś na najistotniejsze pytanie, dlaczego nie oglądasz meczu swojej drużyny, tylko zajmujesz się podwórkiem sąsiada ?  A przy okazji chciałbym ci wyjaśnić, że ja nie mam długów osobistych względem klubu Jagiellonia Białystok. Nie jestem też prezesem, ani księgowym Legii Warszawa, a jedynie długoletnim jej kibicem.  Również w czasach kiedy do Mistrzostwa Polski było nam bardzo daleko. Tak, że wiesz... Proszę tylko o odpowiedź na pytanie, bez wywalania historycznych żalów. Dlaczego cię nie interesuje mecz twojej drużyny? 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
jaga jak łyknął no nie wierzę 
|
|
|
|
|
Ice Hockey Champion
|
|
Ice Hockey Champion
Jeszcze dla Bolonii Soriano z Korony zakutasil to nie ten  fechu najebany Jaga bardziej, biorąc poważnie ten wpis
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel