|
|
Sherlock Holmes
|
|
Sherlock Holmes
quinc o to ze dążymy chociaż u nas na forum żeby było normalnie i sprawiedliwie
|
|
|
|
|
Sherlock Holmes
|
|
Sherlock Holmes
flensburger pilsener
zakupiłem
nie znam się ,nawet dobre
|
|
|
|
|
Sherlock Holmes
|
|
Sherlock Holmes
|
|
|
|
|
Ekstraklasa Typer
|
|
Ekstraklasa Typer
quinc o to ze dążymy chociaż u nas na forum żeby było normalnie i sprawiedliwie Biorę Was pod włos. Dobrze, że ekstraklapę dograją bo dopiero niektórzy mieliby ból dupy.
|
|
|
|
|
Dr. Watson
|
|
Dr. Watson
Z takich ogólnie dostępnych w sklepach i cenowo to Pilsner Urquell.
Takie mega piwko ale ciężko u nad dostać - Bernard 10. Dla mnie Pilsner Urquell to najgorsze piwo świata to już Żubr walący spawem po otwarciu jest lepszy - seryjnie Baltas pszenica albo Paullaner
|
|
|
|
|
Bohater na zawsze nieśmiertelny. Mały Żołnierz nie odszedł. On wyruszył w drogę na mecz wyjazdowy...
|
|
Bohater na zawsze nieśmiertelny. Mały Żołnierz nie odszedł. On wyruszył w drogę na mecz wyjazdowy...
Nie szukam auta rajdowego.