Nie znam się na biznesie i podchodzę do sprawy na logikę że jak ktoś zakłąda działalnośc to z zamiarem robienia zysku (no może poza piłką nożną gdzie dla niektórych inne aspekty są ważniejsze). Jakakolwiek znajomośc branży każe się zastanowić czy przy obecnym opodatkowaniu jest szansa na zyski w ciągu najbliższych lat dla nowego gracza. No chyba że są jakieś badania że nasz rynek jest aż tak rozwojowy że dla każdego starczy z tego tortu, ale na chłopski rozum to nie za bardzo to widzę
Nie znam się na biznesie i podchodzę do sprawy na logikę że jak ktoś zakłąda działalnośc to z zamiarem robienia zysku (no może poza piłką nożną gdzie dla niektórych inne aspekty są ważniejsze). Jakakolwiek znajomośc branży każe się zastanowić czy przy obecnym opodatkowaniu jest szansa na zyski w ciągu najbliższych lat dla nowego gracza. No chyba że są jakieś badania że nasz rynek jest aż tak rozwojowy że dla każdego starczy z tego tortu, ale na chłopski rozum to nie za bardzo to widzę
nie mam pojecia, moze chodzi o to zeby wyprac troche kasy, ale chyba zeby zalozyc buka trzeba udowodnic pierw skad sie ma na ta dzialalnosc
nie mam pojecia, moze chodzi o to zeby wyprac troche kasy, ale chyba zeby zalozyc buka trzeba udowodnic pierw skad sie ma na ta dzialalnosc
Ile tych działających polskich buków jest? Podrzućcie listę
Dwa buki na kilkanaście istniejących przynoszą zyski a raz po raz dochodzi kolejny żeby spróbować swoich sił. O co tu chodzi? Każdy nowy pies myśli że zrewolucjonizuje rodzimy rynek ? Jest jakiś inny nieznany mi powód że warto być właścicielem buka mimo że trzeba dopłacać do interesu ? Może większy szacunek u kumpli na sobotniej partyjce golfa ? Jeszcze powiedzmy rozumiem tych którzy weszli z kampanią reklamową, jak fuksiarz, superbet czy ewinner. No ale cała reszta przecież nawet nie udaje że mają jakiś pomysł na zabranie klientów fortunie czy Juroszkowi. Ma ktoś jakąś teorię ?