Witam. Mój pierwszy post na forum
Zarejestrowałam się specjalnie aby poprosić was o radę i opisać jakie nieprzyjemności mam z MB przez ostatnie pół roku.
Po jednej z transakcji z kolegą w lutym09 zblokowali mi konto do wypłaty. Na koncie zostało zamrożone 1390 pln. Zweryfikowałam sie szybko (id+rachunek) i dostałam takiego oto emaila:
"
Chcielibyśmy potwierdzić, iż na razie nie możemy odblokowac Pani konto Moneybookers. Czekamy na potwierdzenie tożsamości pozostałych użytkowników z którymi dokonywała Pani transakcji. Uprzejmie prosimy o cierpliwość. Natychmaist kiedy mamy dodatkową informację, skontaktujemy się z Panią.
"
Witki mi opadły. Skontaktowałam sie z kolegą który akurat był za granicą i obiecał żę po powrocie załatwi sprawę. Udało mu sie odblokować swoje konto jakiś tydzień temu. On może już w pełni korzystać z swojego MB. Ja napisałam do supportu jak wygląda obecnie moja blokada. Oto co dostałam w odpowiedzi:
"
Po sprawdzneiu sytuacji możemy potwierdzić, iż czekamy na potwierdzenie tożsamości użytkowników *@op.pl, *@o2.pl, *@interia.pl, *@wp.pl, *@wp.pl, *@wp.pl, *@wp.pl. Po otrzymaniu wymagabych dokumentów od nich Pani konto również zostanie odblokowane
"
No tego to juz za wiele.. chcą weryfikacji wszystkich osób z którymi miałam kontakt! Większość z nich nie odpowiada !
Czy oni mają prawo tak robić. Co to za bandziory ?!
Proszę pomóżcie