Strona 11 z 14 < 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 >
Opcje tematu
#101478 - 17/11/2006 17:04 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
Destination Offline
addict

Meldunek: 08/11/2005
a tak sie z cieakwosci zapytam czy ty jest psyhologiem?

Do góry
Bonus: Unibet
#101479 - 17/11/2006 17:06 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
Pierniczek Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 30/10/2005
Nie jeszcze nie. Nie mam jeszcze magistra, Studiuję na 5-tym roku.

Do góry
#101480 - 17/11/2006 17:08 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
connor Offline
a.k.a. "Experto"
King Of The Hill

Meldunek: 12/08/2002
komu zależy na upadku mecz.pl? Takie banalne pytanie a chyba jeszcze nikt nie odpowiedzial.

Do góry
#101481 - 17/11/2006 17:09 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
ajdam Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 04/02/2005
Quote:

[...]

bukmacherka dla pewnie 90% userów jest rozrywką, z czasem wszystko się nudzi.

od tego trzeba zaczac panowie

na tym zarabia wlasnie tylko 1 na 10/100/1000 (nie mam pojecia jak jest naprawde)
no i admin

wsio

wiec po co likwidowac ten dzial? skoro bukmacherka jest dla wiekszosci z nas rozrywka? dla tego ulamka? ten ulamek i tak tu nie zaglada...

PS To jest naprawde zalosne ze admin w tym i podobnym temu tematom sie nie udziela, jakos na odpowiedzi dotyczace b&w oraz gb znajduje czas...

Do góry
#101482 - 17/11/2006 17:14 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
ozzy123 Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 02/10/2003
Quote:

komu zależy na upadku mecz.pl? Takie banalne pytanie a chyba jeszcze nikt nie odpowiedzial.

To nas oświeć z łaski swojej.

Do góry
#101483 - 17/11/2006 17:15 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
Destination Offline
addict

Quote:

I co jak myslisz pomoga ci to w typowaniu? Moglbys jakies fajne ksiazki polecic (na temat psyhologi)?

Do góry
#101484 - 17/11/2006 17:19 Re: komu zależy na upadku mecz.pl
Pierniczek Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 30/10/2005
Quote:

Quote:

I co jak myslisz pomoga ci to w typowaniu? Moglbys jakies fajne ksiazki polecic (na temat psyhologi)?