Sprawdziłem funkcję zmiany waluty konta i niektórym mogą wyskakiwać błędy, tak jest przynajmniej u mnie. Może chodzi o najstarsze konta, np. te założone przed przejęciem Gamebookers przez PartyGaming?
Czy ktoś kto ma konto w PLN zarówno w GB jak i MB może potwierdzić, czy płatności idą mu już bez przewalutowań?
Tego nie trzeba potwierdzać, bo to logiczne, że jak GB i MB są w tej samej walucie, to o przewalutowaniu nie może być mowy.
Ja mam inny problem, bo konto w GB mam w PLN, a konto MB w USD
Oba stare i waluty zmienić nie można

W każdym razie wypłata via MB to i tak najlepsza opcja dla mnie ( najtańsza )
Tyle, ze była, bo poprzejęciu Gamebookers przez PartyGaming ten buk jest po prostu syfiasty, wciąż pojawiają się problemy i ja mu podziękowałem za współpracę

Moneybookers też się popsuło. Waluty zmienic nie mogę, karta kredytowa, którą miałem potwierdzoną, wygasła.
Potwierdzenie nowej jest dramatycznie skomplikowane, jak się ma MB w USD, a bank obsluguje tylko złotówki
Teraz jest tam jeszcze kretyńska opcja ( w MB ) i trzeba zaznaczyć do jakich celów będzie karta ( hazard / inne )
Obu nie ma - w każdym razie zaden baran na to nie wpadł
Widać, że oni się w MB boją wlasnego cienia, byle pretekst i blokada
Kiedyś GB i MB były w jednej grupie

Kiedyś u mnie był mięsny, teraz jest SKOK Stefczyka
Czasy się zmieniają, na gorsze

przed przejęciem Gamebookers przez PartyGaming