#323935 - 15/04/2005 12:51
Re: megaprogresja na "x" - symulacja
|
newbie
Meldunek: 11/03/2005
|
Ja na pewno będę ciekawy wyniku tej symulacji, ale zdaje mi się, że na ligach, w których sezon dobiega końca na pewno będziesz na minusie...
|
Do góry
|
|
|
|
#323939 - 15/04/2005 13:33
|
Pooh-Bah
Meldunek: 11/02/2005
|
zycie z progresji nie jest takie proste gdyz podobno granie w necie jest nielegalne i pozniej robia sie dalsze problemy jak juz wygrasz kase hehe. No ale w zyciu sa problemu non-stop czy masz kase czy nie masz hehe
|
Do góry
|
|
|
|
#323940 - 15/04/2005 23:48
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 31/08/2004
|
akurat tak się składa, że studiuję prawo. i czasami moja "prawość" aż mnie samego denerwuje. (ale spoko. nie mam zamiaru na nikogo donosić  ) i zdaję sobie sprawę, że jak przyjdzie kontrola i stwierdzą, że nie zapłaciłeś podatku od wygranej, to musisz zapłacić... bagatela: 70%czy 75%! więc jak już będę żył sobie z progresji  , to mogę grać u byuków naziemnych nawet tracąc 10%, ale za to z pewnością, że nik się do mnie nie doczepi  . pozdro i  za życie z progresji
|
Do góry
|
|
|
|
#323941 - 16/04/2005 09:41
|
addict
Meldunek: 04/05/2003
|
Quote:
zycie z progresji nie jest takie proste gdyz podobno granie w necie jest nielegalne i pozniej robia sie dalsze problemy jak juz wygrasz kase hehe. No ale w zyciu sa problemu non-stop czy masz kase czy nie masz hehe
A słyszłeś o czymś takim jak konta zagraniczne?
|
Do góry
|
|
|
|
#323942 - 16/04/2005 15:56
|
Pooh-Bah
|
odgdog no tylko ze wiesz ze kara jest nawet do 2 lat wiezienia :-P kto z terytorium polski uczestniczy w zagranicznej grze losowej podlega karze grzywny lub do 2 lat wiezienia, albo to i to ;-) Tutaj nie chodzi o to ze nie placisz podatku-bo nie mozesz placic - to jest tak samo jak bys mial placic podatek od handlu narkotykami-to i to jest nie legalne wiec nie mozna placic podatku ;-)