Od pewnego czasu spożywam codzienni spore ilości alkoholu(piwo) średnio 6-7 piw, i ze 2 razy w tygodniu uwalam się do zgonu. W sumie niewiem czy w ciągu ostanich 2lat miałem dzien bez browarka, mogę go pić na mase, idzie mi jak woda, czy to nie zakrawa na Uzależnienie?
Od pewnego czasu spożywam codzienni spore ilości alkoholu(piwo) średnio 6-7 piw, i ze 2 razy w tygodniu uwalam się do zgonu. W sumie niewiem czy w ciągu ostanich 2lat miałem dzien bez browarka, mogę go pić na mase, idzie mi jak woda, czy to nie zakrawa na Uzależnienie?
jakie uzaleznienie? Alkoholizm w najczystszej postaci. p.s Fakt że o tym mówisz daje jakieś nadzieje
Nie nie jestem studentem, mam działalność gospodarczą i w sumie niewiele roboty, a piwo pije bo chyba muszę....:/ rano jak nie wypije piwa to nie mam sił wstawać, wieczorem jest tak samo bez piwa ciężko zasnąć...
moze znajdz sobie jakies hobby np babe albo idz na silownie jak Cie to wciagnie to moze zaprzestaniesz pic bo "stracisz na sile" a jak Ci sie nie chce szukac hobby to moze nie pij na tygodniu a w weekend powiedzmy max 6 8 piwek a na terapie hmm znajomy smigal na takie cos to tam wiecej pili niz wczesniej
jaką działalność gospodarczą prowadzisz, że tak ''dobrze'' Ci się powodzi?
A nawiązując do Twojego pytania , to , wszystkie dążenia do zmiany stanu świadomości są spowodowane albo próbą rozładowania napięcia albo po prostu... prozaiczną nudą.Nuda jest 100 razy gorsza niż napięcie , bo nie jest zlokalizowana .
no to nie jest jeszcze tak źle
za jakiś czas pewnie "odkryjesz" że dużo lepsze jest bycie na ciągłej bani na co "wystarczy" 10-12 piwek na dobę
a co do rozwiązania to nie ma prostych wyjść, dobry pomysł to jakieś hobby czy baba jak tu pisali poprzednicy