Strona 1 z 5 1 2 3 4 5 >
Opcje tematu
#45356 - 12/08/2003 12:24 jaki sens ma gra
Anonymous
Unregistered

Szanowni Dyskutanci,

Nie znam się w ogóle na zakładach, w których bierzecie udział, a przyglądam się temu forum żeby podjąć decyzję czy warto się tym samemu zająć na serio. Zawsze miałem taki stereotyp grającego w totolotka, że jest to osoba raczej prymitywna, która być może raz coś wygrała (lub raczej ktoś z jej znajomych coś wygrał), więc i ona zaciekle gra mocząc w to coraz więcej kasy. Tymczasem tu widzę ludzi, którzy mają niezłą wiedzę i używają zaawansowanych technik. Być może więc ma to jakiś sens i dla ludzi podchodzących profesjonalnie do zakładów daje to wymierne korzyści. Powiedzcie mi więc:
1)Ile mniej więcej miesięcznie zarabiacie na zakładach. Czy czasem nie są to jednak kwoty typu 50 zł, a żyjecie legendami jakiejś jednorazowej większej wygranej ?
2)Czy można się z tego utrzymać, czy jest to tylko hobby ? Czy gra jest porównywalna do gry na giełdzie ?
3)Czy podchodząc do tego poważnie (wiele godzin dziennie spędzonych na analizach, specjalny program komputerowy itp.) można znacznie zwiększyć szanse w swojej nierównej walce z bukiem ? A może jest to tylko zwykły i nieracjonalny hazard ?
4)Czy rzeczywiście w przypadku wygranej u internetowego zagranicznego buka dostajecie te pieniądze i nie jest to jedno wielkie oszustwo ? Przypuszczam, że te ewentualne wygrane wkładacie w następne zakłady i te pieniądze nigdy już nie wracają… Jak to więc jest ?

Do góry
Bonus: Unibet
#45357 - 12/08/2003 15:08 Re: jaki sens ma gra
megatribal Offline
member

Meldunek: 02/02/2003
Nikt nie chce odpowiedziec wiec ja ci napisze:
przykladowo puszczasz 100 zakladow kazdy po 100zl
przez miesiac , masz obrot 10 000 zl, uzyskujesz
5 % zysku od obrotu, to masz 500 zl zysku,
a dobry typer potrafi uzyskac nawet 15 % zysku
od obrotu, i tu masz caly sens grania al:

Do góry
#45358 - 12/08/2003 15:20 Re: jaki sens ma gra
Lokus Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 21/10/2002