Kiedy nastąpiła awaria
Betfair.com w marcową sobotę, zapytaliście nas co możemy zrobić aby chronić Wasze zakłady na wypadek nieplanowanych awarii w przyszłości. Wysłuchaliśmy uważnie Waszych opinii i stanowią one dla nas ogromną wartość. Chcielibyśmy przedstawić Wam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
To jest nasza nowa, transparentna polityka postępowania w przypadku awarii, która mamy nadzieję wyjaśni precyzyjnie nasze stanowisko wobec klientów korzystających z naszej strony w trakcie awarii.
1. Jak firma
Betfair będzie postępowała w przypadku awarii strony?
Jedna z najbardziej kluczowych wątpliwości dotyczyła faktu, iż podczas awarii część klientów może obstawiać zakłady poprzez inne kanały, tj.
Betfair Mobile i API, potencjalnie zyskując nieuczciwie przewagę nad użytkownikami obstawiającymi poprzez stronę www.
W przypadku awarii Giełdy Zakładów, zobowiązujemy się wyłączyć funkcje obstawiania na wszystkich kanałach, zapewniając tym samym równą konkurencję. Jednakże, jeśli awarii ulegnie Betfair Mobile i/lub API, będziesz mógł kontynuować obstawianie na Giełdzie Zakładów i nie będzie to kwalifikowane jako awaria.2. Czy moje zakłady zostaną anulowane?
Będziemy anulować nieprzyjęte zakłady w następujących przypadkach:
* Nieprzyjęte zakłady na rynkach "na żywo" w dowolnym czasie w trakcie awarii.
* Zakłady na wyścigi konne i wyścigi chartów, które po zakończeniu awarii są nieprzyjęte, jako że odbywają się w ciągu następnych 20 minut; również zakłady na rynkach finansowych, które są nieprzyjęte w momencie rozpoczęcia awarii. Te rynki są uwzględnione z uwagi na szczególną niestabilność i ryzyko znacznych wahań kursowych.
* Zakłady, które w trakcie wyłączenia możliwości obstawiania, są nieprzyjęte na rynkach zwycięzcy, gdyż może wystąpić zmiana kursów, ze względu na odbywające się wydarzenia na żywo. Na przykład, rynek zwycięzcy turnieju tenisowego, kiedy półfinał turnieju jest rozgrywany w trakcie wystąpienia awarii.
Celem takiej polityki jest zapewnienie pełnej klarowności w kwestii statusu Twoich zakładów. Oznacza to, że nieprzyjęte zakłady nie powinny zostać przyjęte po kursie, który nie odzwierciedla wahań rynkowych, które występują w trakcie awarii. Na przykład, jest mało prawdopodobne, aby kurs oferowany na mecz tenisowy, który się właśnie rozpoczął w momencie awarii, był sprawiedliwy i odzwierciedlał kurs na zakończenie awarii, kiedy któryś z graczy może prowadzić różnicą jednego seta.
3. Jaka jest definicja awarii
Betfair?
Punkt, kiedy obstawianie zakładów na stronie
Betfair.com jest niemożliwe, uznaje się za oficjalny początek awarii. Za koniec awarii uznaje się moment wznowienia możliwości obstawiania na
Betfair. Informację o początku i końcu awarii opublikujemy najszybciej jak to możliwe, aby zachować transparentność wobec naszych klientów.
Betfair wyłączy możliwość obstawiania kiedy uzna, że strona uległa awarii, czego konsekwencją może być wystąpienie jednej lub więcej z podanych niżej sytuacji:
* Klienci nie mogą zalogować się lub poruszać się po stronie
* Klienci nie mogą zobaczyć kursów na stronie
* Klienci nie mogą obstawiać zakładów na stronie
* Nasz Market Operations team nie jest w stanie zarządzać rynkami
Od czas do czasu, będziemy nieuchronnie zmagali się drobnymi problemami związanymi z funkcjonowaniem strony, a klienci mogą odczuwać wtedy powolne działanie serwisu. NIE jest to traktowane jako awaria.
Następne kroki
To nie jest koniec naszych konsultacji z klientami. Przez najbliższe tygodnie będziemy starali się wykorzystać Wasze wskazówki w wielu aspektach, takich jak możliwość anulowania zakładów w szerszym zakresie, aniżeli zostało to ustalone dotychczas.
Wasze opinie są dla nas bardzo ważne, dlatego mamy nadzieję, że będziecie dzielili się z nami wszystkimi uwagami i sugestiami. Prosimy o kontakt na adres bets@
Betfair.com
Z poważaniem,
Niall Wass – Chief Commercial Officer