#4695210 - 28/05/2011 03:22
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
veteran
Meldunek: 03/04/2004
Postów: 1323
Skąd: swidnik
|
z tego co ja pamietam to musisz zadzwonic do nich i oni aktywuja karte
|
Do góry
|
|
|
|
#4695213 - 28/05/2011 03:24
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 29/10/2004
Postów: 2529
|
teoretycznie aktywacja trwa do 48h mozesz zrobic twardy reset(wyjac wtyczke z pradu na dzialajacym dekoderze), pozniej przywrocic ustawienia fabryczne jesli to nic nie da, to tel na infolinie, jesli sygnal jest juz do Ciebie puszczony, wtedy ponowia Ci sygnal i do 3h bedzie tv  natomiast jesli sygnal nie jest jeszcze puszczony na dekoder, to niestety bedziesz musial czekac, nie da sie tego manualnie przetworzyc
|
Do góry
|
|
|
|
#4695215 - 28/05/2011 03:24
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: alan2000]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 29/10/2004
Postów: 2529
|
z tego co ja pamietam to musisz zadzwonic do nich i oni aktywuja karte tylko w przypadku jesli jest to karta pre-paid
|
Do góry
|
|
|
|
#4696934 - 29/05/2011 00:00
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: kamtek]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 18/03/2004
Postów: 16479
Skąd: z samego dna
|
z tego co ja pamietam to musisz zadzwonic do nich i oni aktywuja karte tylko w przypadku jesli jest to karta pre-paid Nie tylko . Musisz dzwonić do nich na infolinie i powiedzieć w czym rzecz . po czym łaskawie aktywują wszystko tak jak pownno być w ciągu 48h . Przerabiałem to na dekoderze matki .... ,a tak na marginesie to najgorszemu wrogowi bym nie polecił cyfrowego polsatu. Nie dosc ze drogo , to kombinują na każdym kroku i obsługa klienta na poziomie parkowego żula !!.
|
Do góry
|
|
|
|
#4697018 - 29/05/2011 01:01
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: raiders_]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 29/10/2004
Postów: 2529
|
z tego co ja pamietam to musisz zadzwonic do nich i oni aktywuja karte tylko w przypadku jesli jest to karta pre-paid Nie tylko . Musisz dzwonić do nich na infolinie i powiedzieć w czym rzecz . po czym łaskawie aktywują wszystko tak jak pownno być w ciągu 48h . Przerabiałem to na dekoderze matki .... ,a tak na marginesie to najgorszemu wrogowi bym nie polecił cyfrowego polsatu. Nie dosc ze drogo , to kombinują na każdym kroku i obsługa klienta na poziomie parkowego żula !!. Tylko w przypadku jesli do 48h dekoder sam sie nie zaktywuje, wtedy owszem konieczny jest telefon na infolinie, zeby manualne aktywowali. Jakie dokladnie klopoty z cp ?  Oblsuga w sensie punkt sprzedazy czy infolinia ?
|
Do góry
|
|
|
|
#4697586 - 29/05/2011 15:03
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: kamtek]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 18/03/2004
Postów: 16479
Skąd: z samego dna
|
Jakie dokladnie klopoty z cp ?  Oblsuga w sensie punkt sprzedazy czy infolinia ? Pisałem już o tym w temacie o TV w to i owo . W skrócie napisze tyle z CP jest na chamski ze potrafi zmienić umowę z klientem bez jego wiedz i później mu wpierać ze to on sam ją podpisał . 1,5 roku temu matka miała taki przypadek ,od zawsze miała podstawowy pakiet za (32 zl chyba ) ,aż tu pewnego dnia tel z CP zeby zapłacić rachunek ,z tym ze matka płaciła zawsze za 12 miesięcy z góry badź ja to robiłem sam . Pani z CP informuje nas ze należy zapłacić 99zl za najbliższ miesiąc !! .Pani twierdziła ze została podpisana nowa umowa na full pakiet co było totalną bzdurą ,poprosilismy o przesłanie kopi tej umowy , co lepsze ową umowę miał tylko CP .Matka jako klient takowej nie posiadała . Sprawa wisiała w sytuacji patowej 3 tyg ,cp dzwonił niemal codziennie i wręcz strasząc ze należy zapłacić 99zl do XX dnia i innego wyjscia nie ma lub grozi nam kara 6000 tys złoty .... skąd ta suma nie mam pojęcia . PO 4 tyg . sprawa trafiła do rzecznika praw konsument , zabraliśmy cała dokumentację z ost. 2 lat jaka dotyczyła cp ( przelewy za abo umowy itp itd ) no i od tego czasu wszysko poszło jak z płatka . CP nagle zmienił swoje stanowisko ze nastąpił błąd pracownika ble ble ble ,zaczęły sie przeprosiny i próby ugody ,jakieś bonusowe miesiące za darmo itp itd . Ogólnie nie polecam i tyle bo to banda krętaczy
|
Do góry
|
|
|
|
#5368695 - 27/05/2012 05:24
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 10/12/2001
Postów: 3640
Skąd: Zielona Góra/Blackburn
|
Witam,
Dzisiaj poprosiłem tatę o przedłużenie umowy z Polsatem, by wykupił dodatkowy pakiet sportowy. Wszystko zostało załatwione w jednym z punktów Polsatu Cyfrowego, jednak spore zaskoczenie nas zastało, gdy się okazało, że pomimo obietnic w punkcie, że nowa oferta programowa będzie działać od razu, a umowa będzie tylko na dodatkowych 10 miesięcy, czyli tyle ile pozostało do końca kontraktu, po zadzwonieniu do obsługi klienta, poinformowano nas, że programy będą dostępne dopiero od 20 czerwca (najbliższy dzień rozliczeniowy) a umowa jest na 36 miesięcy.
Czy to jest normalne i czy oni tak mogą sobie pogrywać z klientami zasłaniając się tym, że punkt który sprzedał umowę nie ma nic wspólnego z Polsatem, czy można wycofać się z umowy podpisanej z tymi gnojami która kompletnie nie odpowiada temu co zostało obiecane? Jakie jest w ogóle możliwe wyjście z tej sytuacji, bo wygląda to na niezły przekręt, umowa podpisana od dziś, wszyskie nowe kanały obiecane od dnia podpisania umowy, ale trzeba czekać miesiąc?
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że poinformowano mnie, że gdybym zadzwonił do nich od razu, to od razu też miałbym kanały, ale, że zrobiłem to przez punkt to nie i czekam do 20 czerwca.
To ja się w takim razie pytam, czy kurwa Polsta Cyfrowy to jest Polsat Cyfrowy czy nie, bo mnie to wpienia nieziemsko. Jedni drugimi się zasłaniają, a ja takiego gówna nie przyjmę.
Przepraszam, za język, ale naprawdę nie lubię być w ten sposób wykorzystywany, uważam to za czyste gnojstwo i tak być nie powinno.
Co mogę i powinienem w tej sytuacji zrobić?
Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.
SLAV
|
Do góry
|
|
|
|
#5368710 - 27/05/2012 05:52
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 23/10/2003
Postów: 3839
Skąd: Poznań
|
Witam, to ich stale praktyki... walu w c.uja po calosci, jak podpisywales "nowa" umowe, dostales regulamin??
|
Do góry
|
|
|
|
#5368712 - 27/05/2012 05:59
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 10/12/2001
Postów: 3640
Skąd: Zielona Góra/Blackburn
|
Hej,
Umowa jest na mojego tatę, ja tylko korzystam z usługi, więc nie miałem okazji przeczytać regulaminu, pytanie jednak nasuwa się jedno, zazwyczaj, gdy nie jesteśmy zadowoleni z produktu, mamy pewien okres czasu by z niego zrezygnować, czy tyczy się to również telewizji?
Jak dla mnie to jest totalne złodziejstwo co oni robią, aż nie mogę uwierzyć, że to jest wszystko wedle prawa zrobione.
SLAV
|
Do góry
|
|
|
|
#5368715 - 27/05/2012 06:05
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 23/10/2003
Postów: 3839
Skąd: Poznań
|
Hej,
Umowa jest na mojego tatę, ja tylko korzystam z usługi, więc nie miałem okazji przeczytać regulaminu, pytanie jednak nasuwa się jedno, zazwyczaj, gdy nie jesteśmy zadowoleni z produktu, mamy pewien okres czasu by z niego zrezygnować, czy tyczy się to również telewizji?
Jak dla mnie to jest totalne złodziejstwo co oni robią, aż nie mogę uwierzyć, że to jest wszystko wedle prawa zrobione.
SLAV zacznij od regulaminu, tam wszystko jest napisane. np w n-ce mozna bylo rozwiazac umowe w ciagu 7 dni od daty jej podpisania.
|
Do góry
|
|
|
|
#5369174 - 27/05/2012 19:06
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
veteran
Meldunek: 18/07/2007
Postów: 1354
Skąd: Kraków
|
Panowie dokładnie czytać umowy z tymi bandytami. Ja brałem umowę na dwa dekodery nikt mnie nie poinformował ,że umowa na jeden dekoder wygasa po 24 miesiacach a na drugi po 27.
|
Do góry
|
|
|
|
#5369676 - 27/05/2012 22:41
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: Radek_89]
|
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"
Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
|
Przez kilka miesięcy pracowałem jako konsultant w Cyfrowym Polsacie.
Co mogę powiedzieć: - od umowy zawartej w APS-ie (bo formalnie zostały zmienione warunki umowy) nie można odstąpić; - pisz listowną reklamację, od razu bezkompromisową, najlepiej z informacją, że sprawę przekazałeś do odpowiedniego rzecznika spraw konsumenta - przy standardowej reklamacji nie masz co liczyć na pozytywne rozpatrzenie i zostaniesz z tą umową na trzy lata. A powiedz tak z ciekawości jak wyglądałaby sprawa jeśli przedłużenie umowy (+ zmiana warunków no bo jakaś promocja, itd.) zostałoby ustalone telefonicznie. Wtedy rozumiem, że ma się jeszcze czas na zmianę zdania i odstąpienie od nowej umowy/ustaleń?
|
Do góry
|
|
|
|
#5370010 - 28/05/2012 01:58
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: slav007o]
|
Łódzki Klub Sportowy
Meldunek: 23/06/2005
Postów: 25342
Skąd: ŁKS Łódź
|
Hej,
Umowa jest na mojego tatę, ja tylko korzystam z usługi, więc nie miałem okazji przeczytać regulaminu, pytanie jednak nasuwa się jedno, zazwyczaj, gdy nie jesteśmy zadowoleni z produktu, mamy pewien okres czasu by z niego zrezygnować, czy tyczy się to również telewizji?
Jak dla mnie to jest totalne złodziejstwo co oni robią, aż nie mogę uwierzyć, że to jest wszystko wedle prawa zrobione.
SLAV Jakie złodziejstwo możesz troszke przybliżyć tutaj albo na PW? Ja mam Polsat z dobre 5 lat i nie mialem z nimi większych problemów...
|
Do góry
|
|
|
|
#5370369 - 28/05/2012 09:09
Re: Cyfrowy Polsat
[Re: Radek_89]
|
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"
Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
|
Conrad,
podczas rozmowy telefonicznej konsultant ma obowiązek zadać pytanie "Czy wyraża Pan(i) zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług?"
Jeżeli wyrazisz, o nowe kanały masz od razu, umowa wchodzi w życie od najbliższego okresu rozliczeniowego, NIE MASZ MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Jeżeli nie wyrazisz, nowe kanały masz w dniu, kiedy umowa wchodzi w życie, ale masz możliwość odstąpienia od tej umowy w terminie 10 dni. Wówczas obowiązują jest dotychczasowa umowa. Hmm, czytałem o kablówkach że możesz od razu dostać nowe kanały, itd., ale że i tak muszą Ci wysłać papierową kopię i mimo wszystko zawsze masz 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej telefonicznie. Kiedyś Polsat robił takie pakiety pre-paid z dekoderem? Dalej to oferują może?
|
Do góry
|
|
|
|
|
|