Strona 1 z 6 1 2 3 4 5 6 >
Opcje tematu
#523223 - 05/03/2006 22:30 MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Za trzy tygodnie zawodami na torze Jerez de la Frontera rozpocznie się sezon MOTOGP i kategorii 250 oraz 125.

W ten weekend odbyły się testowe zawody na torze Catalunya.

Podobnie jak w ubiegłym roku odbędzie się 17 imprez, dokładnie na tych samych torach.



KALENDARZ 2006

26 marca - Gran Premio de Espana - Jerez de la Frontera
8 kwietnia - Grand Prix of Qatar - Losail Circuit
30 kwietnia - Grand Prix of Turkey - Istamul Park Circuit
14 maja - Grand Prix of China - Shangai Circuit
21 maja - Grand Prix de France - Le Mans
4 czerwiec - Gran Permio d'Italia - Mugello
18 czerwiec - Gran Premi de Catalunya - Circuit de Catalunya
24 czerwiec - TT Assen - Assen
2 lipiec - British Grand Prix - Donington Park
16 lipiec - Motorrad Grand Prix Deutschland - Sachsenring
23 lipiec - U.S. Grand Prix - Laguna Seca - tylko MOTOGP
20 sierpień - Grand Prix Ceske Republiky - Automotodrom Brno
10 wrzesień - Malaysian Motorcycle Grand Prix - Sepang Circuit
17 wrzesień - Australian Grand Prix - Phillip Island
24 wrzesień - Grand Prix of Japan - Motegi
15 październik - Grande Premio de Portugal - Estoril
29 październik - Gran Premio de la Comunitat Valenciana - Comunitat Valenciana

Teraz tyle - zapraszam do dyskusji.

pozd


Edited by tomo (10/03/2006 11:12)

Do góry
Bonus: Unibet
#523224 - 20/03/2006 23:35 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Alpejczycy zakończyli sezon, biathloniści lada dzień kończą - czas zmienić "barwy" i zająć się motorami.



TEAMY

MotoGP

CAMEL YAMAHA - Valentino ROSSI, Colin EDWARDS - Yamaha YZR-M1
DUCATI MARLBORO - Sete GIBERNAU, Loris CAPIROSSI - Ducati Desmosedici
FORTUNA HONDA - Toni ELIAS, Marco MELANDRI - Honda RC 211V
HONDA RCL - Casey STONER - Honda RC 211V
KAWASAKI RACING - Randy de PUNIET, Shinya NAKANO - Kawasaki Ninja ZX-RR
KONICA MINOLTA - Makoto TAMADA - Honda RC 211V
PRAMAC d'ANTIN - Alex HOFMANN, Jose Luis CARDOSO - Ducati Desmosedici
REPSOL HONDA - Daniel PEDROSA, Nicky HAYDEN - Honda RC 211V
RIZLA SUZUKI - Chris VERMEULEN, John HOPKINS - Suzuki GSV-R
TEAM ROBERTS - Kenny ROBERTS Jr - KR211V
TECH3 YAMAHA - Carlos CHECA, James ELLISON - Yamaha YZR - M1


250cc


ARIE MOLENAAR RACING 250 - Arnaud VINCENT - Honda RS250RW
CARDION AB MOTORACING - Jakub SMRZ - Aprilia RSW 250
EQUIPE GP de FRANCE - SCRAB - Sylvain GUINTOLI - Aprilia RSW250
FORTUNA APRILIA - Hector BARBERA, Jorge LORENZO - Aprilia RSW 250
HUMANGEST RACING TEAM - Andrea DOVIZIOSO, Yuki TAKAHASHI - Honda RS 250RW
KIEFER-BOS-RACING - Anthony WEST, Dirk HIEDOLF - Honda RS250RW
MASTER - MVA ASPAR TEAM 250 - Alex de ANGELIS - Honda RS 250RW
MATTEONI RACING 250 - Alessio PALUMBO, Alex BALDOLINI - Aprilia RSW250
NOCABLE ANGAIA RACING 250cc - Luca MORELLI - Aprilia RSW250
RED BULL KTM250 - Hiroshi AOYAMA, Manuel POGGIALI - KTM 250
REPSOL HONDA 250cc - Shuhei AOYAMA - Honda RS250RW
SQUADRA CORSE METIS - Marco SIMONCELLI, Simone CORSI - Gilera 250
STOP AND GO RACING TEAM - Jordi CARCHANO - Honda RS 250RW
TEAM TOTH - Roberto LOCATELLI - Aprilia RSW250
WTR BLAUER USA - Michele DANESE, Michele PIRRO - Aprilia RSW 250
WURTH HONDA BQR - Arturo TIZON, Martin CARDENAS - Honda RS250RW


125cc


3C RACING - Angel RODRIQUEZ, Stefano BIANCO - Aprilia RSW 125
ANGAIA RACING - Jules CLUZEL - Honda RS125RW
ARIE MOLENAAR RACING 125 - Joey LITJENS - Honda RS125RW
CARDION AB MOTORACING 125 - Karel ABRAHAM - Aprilia 125
DERBI RACING - Lukas PESEK, Nicolas TEROL - Derbi 125
ELIT - CAFFE LATTE - Sandro CORTESE, Thomas LUTHI - Honda RS 125RW
FFM HONDA GP 125 - Mike di MEGLIO - Honda RS125RW
HUMANGEST RACING TEAM 125 - Gabor TALMACSI, Lorenzo BARONI - Honda
MALAGUTI AJO CORSE - Alexi MASBOU, Tomoyoshi KOYAMA - Malaguti 125
MASTER - MVA ASPAR TEAM 125 - Alvaro BAUTISTA, Hector FAUBEL, Mateo TUNEZ, Mattia PASINI, Pablo NIETO, Sergio GADEA - Aprilia RSW125
MATTEONI RACING 125 - Roberto TAMBURINI - Aprilia RSW125
MULTIMEDIA RACING - Raffaele de ROSA, Vincent BRAILLARD - Aprilia RSW125
NOCABLE ANGAIA RACING - Manuel HERNANDEZ - Aprilia RSW125
RED BULL KTM GP 125 - Juloan SIMON, Mika KALLIO - KTM 125
RED BULL KTM JUNIOR TEAM - Michaele RANSEDER, Stefan BRADL -
REPSOL HONDA 125 - Bradley SMITH - Honda RS125RW
SKILLED ISPA RACING - Lorenzo ZANETTI - Aprilia RSW 125
SSM RACING - Frederico SANDI, Joan OLIVE - Aprilia
TEAM TOTH 125 - Imre TOTH - Aprilia 125
TICINO HOSTING CAMPETELLA JNR TEAM - Andrea IANNONE, Chaz DAVIES, Simone GROTZKYJ, Taro SEKIGUCHI - Aprilia
VALSIR SEEDORF RACING - Fabrizio LAI, Michele CONTI - Honda RS125RW
WURTH HONDA BQR 125 - Alex ESPARGARO - Honda RS125RW

Do góry
#523225 - 25/03/2006 20:03 MotoGp - GP Hiszpanii
tomo Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 09/12/2004
Postów: 8416
Kochani specjaliści zachęcam do pobudki i dyskusji na temat jutrzejszego wyścigu.

Ja dopiero od zeszłego sezonu powoli zagłębiam się w świat MotoGp i poznaję kolejne jego tajniki. Przyznam szczerze, że jest to naprawdę pasjonujący i wciągający sport, ale do eksperta w tej dziedzinie jeszcze mi daleko.

A zatem co sądzicie o jutrzejszym wyścigu w świetle dzisiejszych kwali?
Capirossi jest według was głównym faworytem? Bo dla mnie owszem no ale ja jeszcze jestem wciąz początkującym w tej dziedzinie. Jeżeli nie on to kto? Chyba tylko Gibernau i Rossi moga pokrzyżowac mu plany. Gibernau świetna pozycja wyjściowa i z pewnością będzie bardzo groźny, z kolei Rossi startuje dopiero z 3-go rzędu a mając w pamięci jego często nienajlepsze starty może sporo czasu upłynąć zanim zamelduje się na jednym z czołowych miejsc. Czy wobec tego jest w stnaie utrzeć nosa Capirossiemu?

Zachęcam do dyskusji.

Do góry
#523226 - 25/03/2006 20:45 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Przed pierwszym wyścigiem kilka słów o ważniejszych zmianach, które miały miejsce podczas zimowej przerwy.

MotoGP

Sporo zmian w najważniejszej kategorii.
Ze startów zrezygnował Biaggi , który nie krył w ostatnim sezonie rozczarowania dominacją w MotoGP Rossiego startującego w ekipie Yamahy. Jednak najważniejszą przyczyną jego rezygnacji jest fakt, że bardzo słabo spisywały się w ubiegłym roku motocykle Hondy. Biaggiego w zespole Repsol Honda (wycofała się hiszpańska Telefonica Movistar i głównym sponsorem został własnie Repsol) zastąpił 20-letni Hiszpan Dani Pedrosa, który z miejsca stał się idolem Hiszpanów.
W ekipie Kawasaki Alexa Hofmanna zastąpił kolejny "nabytek" z 250-tek, Randy de Puniet. Sam Hofmann został pierwszym kierowcą ekipy d'Antin'a w miejsce Roberto Rolfo.
Rolfo, podobnie jak Barrosa i Baylissa w tym sezonie (prawdopodobnie?) nie zobaczymy.
Spore wzmocnienie ekipy Ducati to przejście Sete Gibernau'a, który wraz z Capirossim będzie tworzył bardzo mocny duet Dukatów.

250cc

Na liście znalazło się tylko 23 zawodników, a odeszło z tej klasy 10. Do klasy Moto GP odeszli mistrz i vicemistrz z poprzedniego sezony - Pedrosa i Stoner. Kariery zakończyli m.in Jenkner, Debon i Giansanti. Sensacją w tej klasie jest to, że po raz pierwszy od 43 lat nie zobaczymy motorów Yamahy.
W zespole Repsola, w którym będzie jeździł Porto, zadebiutuje Shuhei Aoyama, brat Hiroshi. Na Hondach będzie jeździł również zespół Humangest (Dovizioso i Takahashi).
Czołowymi przedstawicielami Aprilii w "250" są Alex de Angelis (Master MVA Aspar) oraz Jorge Lorenzo i Hector Barbera z teamu Fortuna Aprilia (wczesniej Honda 250). Po trzynastu latach wraca do klasy 250 Gilera (team Squadra Corse Metis), na której będzie jeździł Marco Simoncelli, przybysz ze 125-tek. Z kolei austriacka KTM wystawia fabryczny team Red Bull KTM, z dwoma gwiazdami tej klasy : Hiroshi Aoyamą i Manuelem Poggiali.

125cc

Na liście jest aż 39 zawodników, w tym 11 debiutantów.
Gabor Talmacsi (trzeci w poprzednim sezonie) przeszedł do Hondy i wystartuje w barwach Humangest. Z Hondy nadal korzystał będzie aktualny mistrz świata Szwajcar Thomas Luthi, którego partnerem w ekipie Elit Cafe Latte został Niemiec Cortese. Łącznie z usług Hondy korzystało będzie 11 zawodników, w tym 15 latek z GB, Bradley Smith w zespole Repsola, który jest wielką nadzieją Brytyjczków.
Aż sześciu zawodników rezprentować będzie KTM. Red Bull wystawia dwa teamy - jeden juniorski (Ransander i Bradl). Jednak niewątpliwe gwiazdą KTM-a będzie Mika Kallio, który po pechowo przegranym tytule mistrza w ubiegłym sezonie ma coś do udowodnienia.
Jednak najliczniejszą ekipę wystawia Aprilia - aż 19 zawodników. Prawdziwa armada to zespół Master MVA Aspar, która liczy aż sześciu zawodników. Pasini, Gadea, Faubel - to na pewno na tyle mocny zespól, że może z powodzeniem walczyć o najwyższe lokaty.

pozd

Do góry
#523227 - 25/03/2006 21:31 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
No to start ...



GRAN PREMIO betandwin.com DE ESPANA

Nazwa toru: CIRCUITO DE JEREZ
Lokalizacja: JEREZ DE LA FRONTERA (HISZPANIA)
Otwarcie toru: 1986r.
Długość: 4.423 m
Szerokość: 12 m
Najdłuższa prosta: 600 m
Pole Position: lewa strona toru
Zakręty lewe: 5
Zakręty prawe: 8

OFICJALNA STRONA TORU

Szaleństwo w Jerez rozpoczęte Przez tych kilka dni okolice żyją wyłącznie jednym wydarzeniem. Na ulice wyjeżdża wszystko, co napędzane jest silnikiem i nie ma znaczenia, czy to stary, rozpadający sie skuter czy nowiutka i błyszcząca jeszcze Yamaha.
Jest to jedno z tych Świętych Miejsc dla moto - fanów, gdzie obecność w czasie Grand Prix jest obowiązkowa. Na kilka dni miasto Jerez opanowują motocykliści. Atmosfera jest niesamowita zarówno na campingach jak i w samym mieście. Ten jednak, kto chce poczuć wszystkimi zmysłami co to jest Grand Prix Hiszpanii powinien ruszyć wieczorem w wir wydarzeń i kierować się tam gdzie słychać muzykę i ryk motocykli. Czegoś takiego nie zobaczycie nigdzie indziej.

Sam tor jest obiektem, który bezlitośnie weryfikuje umiejętności zawodników. Jest tu chyba wszystko, ciekawa konfiguracja, pofalowana trasa, długie i szybkie łuki ("Alex Criville", "Enzo Ferrari") oraz krótkie ciasne zakręty ("Dry Sack", "Ducados"). Są też fragmenty toru, gdzie trzeba gwałtownie hamować z prędkości mocno przekraczających 250 km/h, żeby za chwilę wściekle poganiać ponad 250 KM szukając maksymalnego przyspieszenia.

Valentino Rossi mówi, że każda sekcja toru Jerez jest niesłychanie ważna, chociaż prawdę mówiąc największe znaczenie dla uzyskiwania najlepszych czasów mają dwa szybkie prawe przed końcem okrążenia.

Szybkie łuki pokonywane z dużymi prędkościami, a jest ich tutaj sporo, poważnie skracają "życie"opon. To może okazać się ważne w końcówce wyścigu.

Od kiedy wprowadzono kategorię MotoGP świetnie na tym torze spisują się Hondy. Po raz pierwszy hegemonię tej marki przełamała Yamaha w rękach Rossi'ego dopiero na w 2005 roku. Nie zapominajmy jednak, że jak mówi sam Mistrz Valentino, jest to jeden z jego ulubionych torów.

Jak co roku Hiszpanie będa liczyć na swoich idoli. Przede wszystkim na Sete Gibernau, choć wciąż pozostaje zagadką jak Katalończyk spisze się w barwach nowego zespołu Ducati, ale z tym miejscowi kibice nie mają większego kłopotu. Jeśli nie Sete, to może Daniel Pedrosa. Młody zawodnik jest chyba największą hiszpańską nadzieją. Oczywiście trudno wierzyć, by już w swoim pierwszym starcie popędził starych mistrzów (a własciwie od kilku sezonów tylko jednego), ale Pedrosa już nie raz potrafił zadziwić.

Zwycięzcy z poprzednich sezonów :



2005
125 cc Marco Simoncelli (Aprilia)
250 cc Daniel Pedrosa (Honda)
MotoGP Valentino Rossi (Yamaha)

2004
125 cc Marco Simoncelli (Aprilia)
250 cc Roberto Rolfo (Honda)
MotoGP Sete Gibernau (Honda)

2003
125 cc Lucio Cecchinello (Aprilia)
250 cc Toni Elías (Aprilia)
MotoGP Valentino Rossi (Honda)

2002
125 cc Lucio Cecchinello (Aprilia)
250 cc Fonsi Nieto (Aprilia)
MotoGP Valentino Rossi (Honda)

2001
125 cc Masao Azuma (Honda)
250 cc Daijiro Katoh (Honda)
500 cc Valentino Rossi (Honda)

KWALIFIKACJE - 24-25 marca

Zdecydowanie dominowały Dukaty, czyli Capirossi i Gibernau, którzy wywalczyli dwa pierwsze miejsca startowe. Włoch już w połowie sesji poprawił rekord toru i od tej chwili walczył już tylko ze sobą.
Pierwszy rząd uzupełni zielone Kawasaki Shinyi Nakano. To bez wątpienia spora niespodzianka, ale chyba jeszcze większą jest bardzo słaby start Valentino Rossiego. Po nie najlepszej jeździe, upadku na początku sesji (olej na torze po defekcie motocykla Alexa Hofmann'a) i w efekcie wywalczeniu zaledwie 9 miejsca mistrz świata wystartuje z zaledwie tzreciego rzędu. Biorąc pod uwagę słabe w poprzednim sezonie starty i pierwsze okrążenia Rossiego, nie wróży to najlepiej. Rossi nienajlepiej spisał się również w trzecim treningu, w którym był dopiero dziesiąty. Wygrał drugi trening, ale to nie ma specjalnego znaczenia - dwa pierwsze treningi nie mają na celu "wyciskania" z maszyn wszystkich możliwości, a raczej służą za testy dla opon. Yamahy były stosunkowo wolne, choć to akurat nie jest niespodzianka - siła Rossiego to doswiadczenie i doskonała technika.
Czy Capirossi ? - Nie zapominajmy, że to Gibernau jedzie u siebie i różne mogą byc ustalenia w zespole.

W niższym klasach zdecydowanie dominowali doświadczeni zawodnicy i tak jak w poprzednich sezonach to zapewne w klasie 125 będzie najciekawiej.

pozd

Do góry
#523228 - 26/03/2006 07:08 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
LEWY Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 19/01/2005
Postów: 3033
Skąd: Bydgoszcz
Witam miłośników dwóch kółek nareszcie zaczyna się wielkie ściganie.W oczekiwaniu na propozycje buków naziemnych(zawsze atrakcyjniejsza oferta jak dla mnie)rzuciły mi sie 2 pary w BAW mianowicie Sete z Danielem i Loris z Valentino.

Gibernau-Pedrosa - pojedynek dwóch hiszpanskich jezdziców,Sete z ogromnym doświadczeniem i stazem w Moto GP natomiast Pedrosa debiutant w tej katygori.Sete w tym sezonie przesiadł sie na Dukata i ta zmiana powinna być dla niego bardzo pozytywna,chodz jak sam hiszpan mówi musi sie jeszcze sporo uczyć.Daniel waży zaledwie 47kg i dosiada maszyny wiekszej i mocniejszej niz 250ka(w kwalifikacjach był moment kiedy Daniel spadł prawie z motocykla).Pedrosa zaklimatyzował sie bardzo dobrze w najwyzszej klasie jednak wyścig to co innego niż kwalifikacje czy tez testy .Faworyt w tej parze jest jeden i Sete na pewno nie da sie wyprzedzic młodszemu rodakowi.Sete startuje z 1 rzedu z 2 pozycji zaraz za kolegą z zespołu Capirexem i to 2 maszyny powinny znalesć sie na prowadzeniu na początku wyścigu.Przed Danielem jest jeszcze jego kolega z zespołu Nicky Hayden który napewno Daniela nie bedzie chciał wypuścic przed siebie.Kurs 1.65 jaki oferuje BAW zdecydowanie do grania

Capirossi-Rossi tutaj mozna wiele pisać no ale cóz, pamiętacie zaszłoroczny sezon kiedy to Loris wykręcał najlepsze czasy w kwalifikacjach treningach itd chwalił maszyne był ogólnie zadowolony z pracy zespołu ? wtedy wygrał 2 wyścigi nie mając sobie równych pozniej niestety upadek i kontuzja....W tym roku jest podobnie Loris jest zachwycony maszyną czuje sie wyśmienicie wykreca najlepsze czasy i to on jest głownym faworytem do wygrania wyścigu w Jerez.Valentino to stary wyjadacz nawet jeśli jego maszyna nie spisuje sie tak jak on sobie tego zyczy to w wyścigu robi wszystko by być jak najwyzej.Mechanicy mieli napewno cieżką noc i juz niedługo na warm up bedą sie starac jeszcze coś poprawić w YAmasze Rossiego.Myśle jedank ze zanim Rossi przedostanie sie do "czoła" wyścigu to Capirex bedzie juz daleko przed nim i udokumentuje swoją świetną postawe zarówno w przedsezonowych testach jak i w kwalifikacjach.BAW oferuje kurs 1.6 na pojedynek z Vale, napewno warto postawić pieniązki na Capirrosiego i jego Dukata.

Do góry
#523229 - 26/03/2006 08:50 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Rossi - Capirossi 2.10 w STS

Nie będę powtarzał się po poprzedniku, kurs wyborny.

pozd

Do góry
#523230 - 26/03/2006 09:18 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
Randall McMurphy Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 17/08/2004
Postów: 2512
Skąd: Szczecin
Elias - Stoner 2 2.40 kurs wyborny:) jak dla mnie promocja w STS

Do góry
#523231 - 07/04/2006 19:30 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
II Runda MotoGP

8 kwietnia 2006 GRAND PRIX OF QATAR



Nazwa toru: LOSAIL INTERNATIONAL RACETRACK
Lokalizacja : DOHA (KATAR)
Otwarcie toru: 2004
Długość: 5380 m
Szerokość: 12 m
Najdłuższa prosta : 1.068 m
Pole position: lewa strona toru
Zakręty lewe: 6
Zakręty prawe: 10

OFICJALNA STRONA TORU


Jest to nowy tor, oddany do użytku w 2004 roku i zbudowany kosztem 58 mln dolarów. Tor położony jest na katarskiej pustyni, 30 km od stolicy Kataru Doha i jest jednym z najgorętszych torów cyklu MotoGP.
Sam widok toru jest dość dziwny. Z jednej strony niesamowity księżycowy krajobraz, z drugiej ultra nowoczesny tor, którego asfalt otoczony jest ogromnymi płatami sztucznej trawy i tylko jedna, choć pokaźnych rozmiarów trybuna. Dodajmy do tego niezbyt duże zainteresowanie zawodami ze strony kibiców.

Tor jest bardzo wymagający, szczególnie jesli chodzi o techniczne przygotowanie maszyn - motocykl musi być przygotowany do pokonywania zakrętów ze średnią i dużą prędkością.

Dodatkowymi atrakcjami wyścigowego weekendu na torze Losail może być wysoka temperatura i śliski brudny asfalt. Pył nawiewany jest na tor z okalającej kamiennej pustyni. Budowniczowie toru próbowali temu zapobiec rozkładając dywany ze sztucznej trawy, jednak nie jest to aż tak skuteczne jakby tego życzyli sobie zawodnicy.

Zwycięzcy z poprzednich lat

2005
125 cc Gabor Talmasci (KTM)
250 cc Casey Stoner (Aprilia)
MotoGP Valentino Rossi (Yamaha)

2004
125 cc Jorge Lorenzo (Derbi)
250 cc Sebastian Porto (Aprilia)
MotoGP Sete Gibernau (Honda)

Do góry
#523232 - 07/04/2006 20:06 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
KWALIFIKACJE

Pole position zdobył debiutant w klasie MotoGP, Casey Stoner. Stoner był najszybszy zarówno w trzeciej sesji treningowej, jak i w kwalifikacjach. Na 9 minut przed końcem poprawił czas Capirossi'go o prawie 0,5 sekundy i od tego momentu nikt nie był w stanie pokonać młodego Australijczyka. Trochę martwić analiza wszystkich sesji, z której wyraźnie widać, że są to pojedyncze szybkie kółka, a to w konfrontacji z bardziej doświadczonymi zawodnikami może nie wystarczyć.
Dobrze spisali się dziś kierowcy Ducati - Capirossi ostatecznie zajął drugie miejsce, a Gibernau siódme.
Najwięcej szybkich okrążeń w jednym biegu wykonał Rossi, więc pomimo dopiero szóstej pozycji na pewno będzie jednym z głównych faworytów wyścigu.
Inny debiutant - Dani Pedrosa podczas trzeciej sesji na jednym z zakrętów wypadł z toru, ale dzięki dużym powierzchniom bezpieczeństwa okalającym tor w Losail młody Hiszpan nie odniósł żadnej poważnej kontuzji.

W 250 cc walkę o pole position przed sobotnim wyścigiem wygrał Hiszpan Jorge Lorenzo z zespołu Fortuna Aprilia. Tym występem pokazał, że zwycięstwo w Jerez nie było przypadkowe i Jorge zamierza walczyć o zwycięswto w końcowej klasyfikacji.
Lorenzo czasem 2.01.755 zdecydowanie wyprzedził swojego partnera z zespołu Hektora Barberę, który z kolei był najszybszy w pierwszej sesji treningowej.
Cały pierwszy rząd zajęli jeźdźcy Aprilii - trzeci Roberto Locatelli z zespołu Team Toth oraz czwarty Alex de Angeles z zespołu Master MVA Aspar Team.
Nieco lepszy od poprzednich występ zanotowali dwaj jeźdźcy zespołu Red Bull KTM GP 250 Manuel Poggiali i Hiroshi Aoyama plasując się w pierwszej dziesiątce.

W 125 cc świetna dyspozycję potwierdził Alvaro Bautista, który jest na najlepszej drodze do utrzymania pozycji lidera wywalczonego w klasyfikacji generalnej podczas poprzedniej rundy w Jerez. Do jutrzejszego wyścigu o Commercialbank Grand Prix Kataru młodziutki Hiszpan wystartuje z pierwszego pola startowego, a tuż za nim ustawi się Mattio Pasini, któremu nie udało się poprawić czasu z pierwszej sesji, którą nota bene wygrał.

Na 3. miejscu uplasował się Fin Mika Kallio, a pierwszy rząd dopełni Sergio Gadea.

pozd i czekam na jakieś zainteresowanie tym tematem

Do góry
#523233 - 07/04/2006 20:37 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
cwancyk Offline
stranger

Meldunek: 07/04/2006
Postów: 19
Wydaje mi się że pomimo 6 miejsca w kwalifikacjach można spokojnie grać na zwycięstwo Rossiego,a kurs dosc ciekawy.

Do góry
#523234 - 08/04/2006 05:43 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
[T]-error Offline
I see dead people

Meldunek: 04/08/2001
Postów: 20043
Skąd: Elbląg
No dobra pixies
To jest właśnie TO o co pytałem na privie
Bautista [125 cc] zamyka mi dość ładny kupon. Mam go zagranego, że uplasuje się na poz. 1-3 co wydaje się teraz, kwalifikacjach, mocno prawdopodobne.
Na treningach i w kwalach Bautista nie wypadał poza pierwszą trójkę - to dobry prognostyk, lecz różnice czasowe są niewielkie.

No to gogo Alvaro

Do góry
#523235 - 08/04/2006 10:18 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
[T]-error Offline
I see dead people

Meldunek: 04/08/2001
Postów: 20043
Skąd: Elbląg
Noi Bautista wygrał
Opłacało się poczekać

Do góry
#523236 - 08/04/2006 10:37 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
LEWY Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 19/01/2005
Postów: 3033
Skąd: Bydgoszcz
Nistety nie miałem przyjemności oglądać wczorajszych kwalifikacji,jednak myśle ze to nie stoi na przeszkodzie aby podać kilka propozycji na dzisiejszy wyścig który jak zwykle w KAtarze odbywa sie w sobote.

.Capierex bedzie prowadził po 1 okrązeniu ---> pierwszy rzad to Stoner,Capirex i Elias.Przy atomowym starcie Lorisa na Dukacie(jak to zawsze bywa)to on wejdzie w pierwszy zakret na pozycji nr 1 pózniej wystarczy tylko utrzymać tę pozycje przez nastepne kilkaset metrów:).Loris w wybornej formie a kurs 2.7 który oferuje BAW jak najbardziej do zaryzykownia.

Melandri-Hayden --->w tym oto pojedynku według mnie Nicky ma zdecydowanie wieksze szanse.zdecydowanie lepiej sie czuje na "pustyni" niz Marco chodz przypomnijmy ,ze MArco rok temu walczył tutaj o zwyciestwo razem z Vale jednak musiał uznać wyzszośc mistrza.Melandri jakoś nie moze sie "rozkrecic", w kwalifikacjach dopiero 11 pozycja.Nicky startuje z 2 rzedu i bedzie stał zaraz za Stonerem ,wiec czekamy na dobry start Repsola a dodajmy ze to chyba Repsol ma zaraz po Dukatach najlepsze starty.Kurs 1.55 jaki zaoferował nam Expekt jest jak najbardziej warty gry

Kto wygra dzisiejszy wyścig w najwyzszej klasie? - to pytanie zadają sobie wszyscy . Valentino Rossi staruje z 2 rzedu z 6 pozycji.W ostatnim wyścigu Vale zaliczył dzieki Elisawi upadek na 1 łuku,gdyby nie ten upadek to Vale napewno bił by sie o zwyciestwo z Danielem i Capirexem.
Temperatura nawierzchni to mniej wiecej 44 stopnie Celcjusza ,wiec dla opon w klasie Moto Gp to naprawde wielki sprawdzian.Capirex w ostatnim wyścigu podczas ostatnich okrązen miał bardzo wiele uślizgów i tertaz tez tak napewno bedzie.Vale to zawodnik któremu nie trzeba mówić co ma robic,stracił cenne punkty w Jerez i teraz zrobi napewno wszystko zeby to odrobić.Rossi w przedsezonowych testach spedził 3 dni na tym torze,pobił ubiegłoroczny rekord, nie było tutaj ani Capirexa ani Pedrosy ani Sete ani zadnego z "wielkich" jezdzców.Vale napewno ma zapisane wszystkie ustawienia motocykla i zrobi wszystko by powoli zmiejszac strate do Capirossiego.Na Vale mozna znalesc kursik nawet w okolicach 2.50 tego juz naprawde dawno nie było.Rossi w zeszłym roku wygrał i mam nadzieje ze w tm roku bedzie podobnie.

pozdrawiam

Do góry
#523237 - 08/04/2006 11:13 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Ładna pozycja w Toto ( generalnie byku netowe maja słabą ofertę)

Pedrosa - Elias 2.05. Dani podczas treningów nie sprawiał zbyt dobrego wrażenia. Pewnie jest też tak, że ten tor mu nie leży, nie wygrał tu jeżdżąc w 250-kach i będąc w świetnej formie. Dodatkowo zaliczył upadek podczas treningów. Elias wystartuje z pierwszego rzędu i nie sądzę, by Pedrosa był w stanie go wyprzedzić.

Pozd

Do góry
#523238 - 08/04/2006 11:16 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
oki Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 03/12/2005
Postów: 1603
Skąd: Luton/Bydgoszcz
mi z toto sie spodobalo tez cos innego
Checa-Tamada
obydwaj slabiutcy jak polsilver ale jesli Hiszpan nie bedzie mial awarii to mysle ze smiało pokona Tamade...we wszystkich treningach i kwalifikacjach roznica na jednym okrazeniu wynosila ok 0,5-1 sek

Do góry
#523239 - 25/04/2006 14:30 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
LEWY Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 19/01/2005
Postów: 3033
Skąd: Bydgoszcz
Wielkimi krokami zblizają sie kolejne zawody które odbywać sie będą w Turcji,a dokładnie w Instanbule.Do niedzielnego wyścigu jeszcze pare dni ,lecz w ofercie BAW zauwazyłem 3 pary które według mnie warto zagrac.

1.Sete-Marco - Włoch w tym sezonie zdecydowanie gorsza forma,to zapewne zmiana barw,Melandri nie prezentuje tego poziomu co w ostatnim sezonie, kiedy to własnie na torze w Turcji wygrawał bezapelacyjnie ze wszystkimi.Hiszpan natomiast po fatalnym wystepie w Katarze(awaria silnika) chce udowodnic sobie i przedwszystkim innym ze przejscie na Dukata nie było błedem z jego strony.Sete w ostatnim wyścigu był tuz za podium,hiszpan ma zdecydowanie wieksze ambicje i o podium w Turcji napewno bedzie walczył.Kurs 1.75 jaki zaoferował nam Betandwin zdecydowanie do grania.

2.Dani Pedrosa - Nicky Hayden -Daniel wspaniale rozpocząl sezon jednak jakby sie temu przypatrzec to jechał on na torze który znał bardzo dobrze bo i tam zaczynał swoja kariere,zajął tam 2 pozycje tuż za Lorisem.W nastepnym wyscigu nie było juz tak pieknie Daniel zajął 6 pozycje i swoja "jazdą" nie pokazał nic wielkiego.Rok temu w Turcji hiszpan zajął 2 miejsce przegrywając ze swoim najwiekszym rywalem Stonerem, więc dlaczego ma teraz nie przegrać ze swoim kolega z druzyny Nickym?.Amerykanin sezon bardzo dobrze rozpoczął sezon Hiszpania 3,KAtar 2.Nicki jest bardzo walecznym zawodnikiem i myśle ze w Turcji to on bedzie przed swym młodszym kolega z teamu Repsola,BAw na to własnie zdarzenie zaoferował nam kurs 1.9 którego naprawde grzechem by było nie zagrać.

3.Casey Stoner - Colin Edwards Austrlijczyk w ostatnim wyścigu ruszał z pole position przez pare okrazen prowadził ,pozniej spadał coraz nizej (5),to jeszcze brak doświadczenia w królewskiej klasie ale jeszcze pare wyścigów i CAsey moze odgrywac znaczacą role w klasie Moto Gp,rok temu to własnie w Istanbule australijczyk wygrał i napewno ma dobre wspomnienia z tego toru moze bedzie chciał powtórzyć zeszłoroczny sukces?,w tym roku jednak chyba to za wczesnie gdyż to dopiero beda 3 zawody w tej klasie,lecz w przyszłym roku kto wie(jeśli GP Turcji nie zostanie wycofane z kalendarza). Colin Edwards partner Vale, w przedsezonowych testach spisywał się bardzo dobrze,chyba za duzo czasu poświeca swojej Bmce która wygrał i w wyścigach jezdzi conajmniej przecietnie.Debiutant Stoner powinien spokojnie być pare miejsc wyzej od Colina.----> 1.65 Betandwin

PS. Vale w niedziele bedzie uczestniczył w 100 wystepie w najwyzszej klasie, więc napewno mała rocznica dla włocha.

pozdrawiam

Do góry
#523240 - 28/04/2006 23:18 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
III Runda MotoGP

30 kwietnia 2006 GRAND PRIX OF TURKEY



Nazwa toru: ISTAMBUL PARK CIRCUIT

Lokalizacja : ISTAMBUŁ (TURCJA)
Otwarcie toru: 2005
Długość: 5.340 m
Szerokość: 14 - 21 m
Najdłuższa prosta: 720 m
Pole position : prawa strona toru
Zakręty lewe: 8
Zakręty prawe: 6

OFICJALNA STRONA TORU

Jest to całkowicie nowy obiekt zbudowany na powierzchni 222 hektarów. Projektantem toru jest Hermann Tilke, który był architektem torów w Malezji i w Chinach i podobnie jak w tamtych krajach łatwo znajdziemy w tym obiekcie nawiązania do architektury charakterystycznej dla tego regionu świata. Tor położony jest po azjatyckiej stronie cieśniny Bosfor i oddalony jest o 80 km od centrum Istambułu.

Jest to bardzo nowoczesny obiekt zbudowany głównie z myślą o Formule 1. Można więc być pewnym, że margines bezpieczeństwa jest tutaj bardzo szeroki. Jest tu właściwie wszystko, jest sekcja wolna z ciasnymi zakrętami i sekcja szybka. Są też miejsca, gdzie trzeba mocno hamować z dużych prędkości, jest też pofałdowany teren i prosta dająca możliwości jazdy z prędkościami ponad 300 km/h. Rekordowych prędkości tutaj się nie spodziewajmy, bowiem ułożenie toru na to nie pozwala. Jest za to kilka dobrych miejsc do wyprzedzania.


Wyniki z poprzedniego sezonu

250cc
1. Casey Stoner
2. Dani Pedrosa
3. Hiroshi Aoyama

125cc
1. Mike di Meglio
2. Mattia Pasini
3. Tomoyoshi Koyama

MotoGP wygrał Marco Melandrii i było to pierwsze zwycięstwo w historii startów w kategorii Moto GP. Melandrii i jego partner z zespołu, Sete Gibernau prowadzili od początku wyścigu. Trzeci jechał Nicky Hayden a Valentino Rossi tradycyjnie już zepsuł start i musiał odrabiać straty. Szybko jednak awansował z siódmej na czwartą pozycję.
Presji nie wytrzymał Gibernau. Kiedy wspólnie z Melandrim wyraźnie prowadzili w wyścigu, Sete popełnił błąd i tylko szczęściu zawdzięcza, że nie pożegnał się z torem na dobre. Stracił jednak siedem sekund i także szanse na walkę o podium. Co prawda dosyć szybko wrócił na czwarte miejsce, ale o pogoni za prowadzącą trójką nie było już mowy.
Rossi tymczasem dogonił Haydena i po krótkiej walce wyszedł na drugie miejsce. Wydawało się, że rozpocznie pościg za Melandrim, jednak tym razem scenariusz wyścigu ułożył się zupełnie inaczej. To Melandrii nieznacznie, ale za to regularnie zyskiwał przewagę i na mecie zameldował się wyraźnie przed Rossim.

1. Marco Melandri (Italy) Honda 41:44.139
2. Valentino Rossi (Italy) Yamaha 41:45.652
3. Nicky Hayden (United States) Honda 41:51.012
4. Sete Gibernau (Spain) Honda 41:56.559
5. Carlos Checa (Spain) Ducati 42:11.102
6. Toni Elias (Spain) Yamaha 42:13.244
7. Colin Edwards (United States) Yamaha 42:13.394
8. Makoto Tamada (Japan) Honda 42:17.484
9. Alex Barros (Brazil) Honda 42:17.929
10. Shinya Nakano (Japan) Kawasaki 42:28.364
11. Chris Vermeulen (Australia) Honda 42:30.238
12. Max Biaggi (Italy) Honda 42:34.323
13. Olivier Jacque (France) Kawasaki 42:40.905
14. Ruben Xaus (Spain) Yamaha 42:45.499
15. John Hopkins (United States) Suzuki 42:47.530

Do góry
#523241 - 29/04/2006 22:56 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Dzisiaj odbyły się kwalifikacje w klasie MotoGP i druga sesja w pozostałych klasach. Wyniki są oczywiście bardzo zaskakujące, jednak zarówno przed jak i w czasie kwali padał przelotny deszcz i tor był mokry.

Niestety, prognozy nie są najlepsze. Na pewno będzie padało jutro do południa, byc może później będzie trochę lepiej, ale bardzo watpliwe jest to, czy tor wyschnie.

POGODA

Pole position w MotoGP zdobył Chris Vermeulen. I trzeba powiedzieć, ze nie ma przypadku w wyczynie tego debiutanta - osiem razy poprawiał swoje najlepsze osiągnięcie. Jazda młodego Australijczyka była naprawdę świetna, widać że zarówno on jak i maszyna doskanale spasowały sie z torem. W środku pierwszego rzędu stanie Nicky Hayden, który miał sznsę zdobyć pole position, jednak popełnił błąd na hamowaniu podczas ostatniego okrążenia. Trzeci Gibernau, czwarty Capirossi, który pokazał się z całkiem dobrej strony debiutując na tym torze.
Słabo wypadł Rossi zajmując dopiero 11 miejsce. Jazda Valentino pozostawiała wiele do życzenia, w takiej dyspozycji i przy słabym starcie nie będzie miał chyba wiekszych sznas na ew, mokrym torze.
Tragicznie Pedrosa, ale on nigdy na mokrym nie jeździł.
Zarówno Rosiiego jak i Pedrosę uratowac może jedynie zmiana pogody i osuszenie toru.

Wyniki 125-tek i 250-tek są całkowicie zniekształcone. Pogoda spowodowała, że zawodnicy będą startować zgodnie z miejscami zajętymi podczas pierwszej sesji kwalifikacjnej, która odbyła się na suchym torze. Oczywiście dzisiaj nie udałao się poprawić najlepszych czasów, wyniki były słabsze o kilkanaście sekund.

125cc - tu wyscig prawie na pewno odbędzie się na mokrym. Można liczyć na dobrą postawę di Meglio, który dzisiaj był zdecydowanie najlepszy, choć wystartuje dopiero z 15 miejsca. W 250-tkach na mokrym brylował West, który nie dość że wykręcał najlepsze czasy, to dodatkowo miał najlepsze pomiary na wszystkich odcinkach.

Warto poczekać i stawiać tuz przed samym startem - pogoda odegra główną rolę.

pozd


Edited by pixies (29/04/2006 22:56)

Do góry
#523242 - 30/04/2006 08:29 Re: MotoGP, 250cc, 125cc - Sezon 2006
pixies Offline


Meldunek: 16/05/2003
Postów: 3062
Pogoda w okolicach Stambułu nieprzewidywalna - wiszą ciemne chmury, choć tor jest stosunkowo suchy. Jednak w każdej chwili można spodziewać się opadów.

Oferta buków internetowych jak zwykle bardzo uboga i chyba warto poczekać na live.

Z Toto w 125-kach jedna ładna pozycja :

Rodriguez - Zanetti 1.65. Podczas wczorajszych kwalifikacji na mokrym Zanetti miał właściwie jedno jedyne dobre okrążenie. Z kolei Hiszpan jeździł bardzo równo, kilka razy wykręcając czasy poniżej 2.20. Zakładając możliwą zmianę pogody i to raczej w stronę opadów deszczu, znacznie większe szanse nalezy dawać Rodriquezowi - przy trudnych warunkach stabilna i równa jazda stawia go w roli faworyta. Rodriquez bardzo ładnie pojechał w Jerez, gdzie zajął 7 miejsce, pokonując Zanettiego o prawie minutę. Potrafi więc jeździć również na suchym. Lepsze miejsce startowe Włocha nie jest wielkim problemem - to tylko jedna linia i już po starcie wszystko może się zmienić.

pozd

Do góry
Strona 1 z 6 1 2 3 4 5 6 >

Moderator:  Green Arrow, rafal08 



Kto jest online
10 zarejestrowanych użytkowników (Sensei, Akhu, Kretol, Ojro, igea23, rafal08, alfa, VVega, latajaca_holenderka, ElNinho[mmdea]), 3601 gości oraz 10 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24772 Użytkowników
97 For i subfor
45045 Tematów
5581707 Postów

Najwięcej online: 4023 @ 16/03/2024 13:49