Thank you for your email.
Our Payments team have this morning failed your Moneybookers deposit as there was a technical problem with our system. These funds should have now returned to your Moneybookers account. The technical issue should have now been resolved so you can attempt your deposit again.
I hope that this information helps but if you continue to have problems then please do not hesitate to contact us again.
No to wkońcu nie wiem kto ma moją wczorajszą kasę u Betfredzia jej nie ma na MB też czyli 50$ zaginęło na łaczach chyba ;p Gdyby chciał rozdawać kase wysłąłbym na fundację charytatywną a nie do Moneysyfers ;p
Mi dla odmiany zablokowali konto. Wcześniej napisałem do czego mi służy - bo sami o to zapytali. Dzień później napisali, że audyt konta wykazał, że złamałem regulamin (skopiowali odpowiedni fragment) ale nie napisali co dokładnie chodzi. Po kolejnym mailu odpisali, wstawiając zaś ten sam fragment, że jeszcze jest kara za ich straty do 150 euro. Jestem pewien, że żadnego z punktów regulaminu nie złamałem, ale MB nie ma ochoty napisać o co dokładnie chodzi...
Podsumowując - konto zablokowane, kasy nie ma. Szkoda, bo wcześniej nie miałem z nimi żadnych problemów.
Czy ktoś z Was miał weryfikacje w postaci 3 pytań o to, do czego używacie konta?