Opcje tematu
#4159207 - 06/10/2010 04:34 Trading Konny - Betfair
AndrzejModla Offline
stranger

Meldunek: 05/10/2010
Postów: 7
Siema wszystkim
Od dziś zaczynam swój własny blog. Mam 22 lata, nie mam dużego doświadczenia w tradingu. Jedyna moja przydatna zaleta tutaj to jest to, że szybko się uczę. Zobaczymy co z tego wyniknie. Jedyne co mogę zagwarantować to to że nie zrezygnuje dopóki nie będę miał stałych zysków.
Dzisiaj zakupiłem Bet Angel Professional , niestety jeszcze nie dostałem seriala.
Zaczynam z kapitałem 23 funtów
Jutro wrzucę swój pierwszy P&L jeśli ruszy mi BA

Do góry
#4159312 - 06/10/2010 05:15 Re: Trading Konny - Betfair [Re: AndrzejModla]
czyzyk Offline
addict

Meldunek: 24/06/2003
Postów: 581
Powodzenia życzę, wytrwałości, z nadzieją że dotrzymasz słowa smile Kiedy zacząłeś obserwację rynków? Czy już handlowałeś live, jeśli tak - od kiedy?

P.S. a Geeks Toy nie przypadł Ci do gustu?

Do góry
#4160655 - 07/10/2010 05:06 Re: Trading Konny - Betfair [Re: AndrzejModla]
AndrzejModla Offline
stranger

Meldunek: 05/10/2010
Postów: 7
czyzyk
Rynek obserwuje już od jakiegoś czasu, ale nie zajmowałem się nim specjalnie jakoś. Raczej z czystej ciekawości oglądałem.





Dzisiejszy dzień

Trading jednak jest dużo trudniejszy niż myślałem. Jak widać pierwsze koty za płoty. Dzisiejszy dzień był raczej testowy. Jedyne co mnie martwi to strasznie duże straty, naprawdę trzeba mieć skila żeby ucinać pozycję w czasie. Muszę nad tym popracować. Dzisiaj dzień nie był zyskowny. Miałem wiele strat. Jedynie Kempton sprawiło że wynik jest na zero. Złapałem dwa duże swingi po 20 ticków. Wiele pracy przedemną jeszcze

Skuteczność 58%
Wejścia in play 0
stosune Sred Zyków/ śred strat 0,75











Płynność rynku