Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 11 z 13 1 2 9 10 11 12 13
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
'loga Hi jackiem'

a co to oznacza, ja jestem dość zielony w kwestiach informatyki wink ale wiem, że mam taki programik tongue

Bonus: Unibet
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
no już wiem o co chodzi, zobaczymy jakie będę rezultaty.

L
antimadrista
antimadrista
L Offline
Jesli tamte 2 programy nie pomogly, to masz zainstalowany jakis inny wiekszy syf, kiedys etz tak mialem pop upy wyskakiwaly, strona startowa sie zmienila etc

Log to nic innego jak skan, a jego wynik zapisujesz w pliku tekstowym i wrzucasz na to forum www.searchengines.pl [searchengines.pl] wink

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Reasumujac najlepiej bedzie jak zrobisz porzadki na dysku. zgrasz co ciekawsze pliki filmowe, tekstowe czy muzyczne na plyty DVD, sformatujesz dysk i postawisz system od nowa - wszelkie gowna zostana zlikwidowane - potem po reinstalce koniecznie zainstaluj Service Pack i najlepiej jakis program antywirusowy, teraz to juz naprawde nie kosztuje majatku, napewno warto - no i sztandarowa zasada nie wskakuj na podejrzane strony

Z
member
member
Z Offline
moze mi ktos pomoze mam taki problem że gdy uruchamia mi się windows to monitor wygasa i taki napis "no signal" wie ktoś może jak można to naprawić; myśle o formacie ale czy istnieje jakas inna mozliwość od formatu??

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Originally Posted by ziomek21
moze mi ktos pomoze mam taki problem że gdy uruchamia mi się windows to monitor wygasa i taki napis "no signal" wie ktoś może jak można to naprawić; myśle o formacie ale czy istnieje jakas inna mozliwość od formatu??

Wydaje mi się, że to nie poprawnie podłączone kable. monitor - karta grafiki. wink

Chyba że to awaria karty graficznej lub monitora, ale to zupełnie inaczej by sie objawiało.

old hand
old hand
Originally Posted by Lord Devastator