|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
macie moze pomysl na temat pracy magisterskiej o tematyce gieldowej? jakis latwy do napisania
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
łatwy temat o giełdzie byś chciał? Hmm... A jaka tematyka Cie interesuje? GPW, akcje, opcje i kontrakty, techniczna, fund, foreks, zagadnienia prawne? Licencjata napisałem już  o takej tematyce. Teraz temat wybieram na magisterke i kręci się narazie koło foreksu  Zobaczymy jak to będzie...
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
wole akcje, z forexa, opcji, kontraktow jestem zielony 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
To moze przeprowadz analize jakiejs spolki ...
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Np. Podatność rynku na informacje. Giełda jako barometr sytuacji gospodarczej. Pozyskanie kapitału poprzez emisję akcji - wady, zalety, koszty.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
dzieki, moze cos wybiore z tego, jak ktos ma jeszcze cos ciekawego to tez wpisywac 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Czynniki kształtujące ceny akcji na GPW
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Albo super temat: Ryzyko inwestowanmia w akcje(instrumenty pochodne)
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Tak naprawde to tematyka fajna i znalezc porzadny temat nie jest problemem ...
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
na cos z tego napewno sie zdecyduje, ciekawsze napewno niz jakies kredyty czy leasingi
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ostatnio zmienilem na temat o NewConnect tylko teraz nie wiem do konca co tam mozna badac  i co ewentualnie ciekawego umiescic w pracy, help 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Zbadaj czy rynek ten jest traktowany przez inwestorów jako czysto spekulacyjny czy też część z nich inwesuje tam pieniądze. na inne tematy chyba jest to zamłody rynek.
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah