|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Czy ktos na forum chodowal kiedys drzewko Bonsai, jesli tak to moze jakies spostrzezenia, uwagi, porady lub wskazowki dla poczatkujacego botanika  wogole sie nie interesuje roslinkami ale te drzewka mnie uwiodly  jaki gatunek drzewka najlepiej wybrac?? w jaki sposob je przycinac?? jak podlewac?? jestem kompletnie zielony w tym temacie jak narazie. W pokoju mam tylko same kaktusy, wiec... za duzo robty przy nich nie mam  wydaje mi sie ze przy Bonsai bedzie o wiele wiecej 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Kup sobie rosiczkę- to jest dopiero czad  Kolega miał, ale ją przekarmił i uwiędła (a może zdechła?  )
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ja sie zainteresowalem, ale na zainteresowaniach sie skonczylo  poczawszy od doboru dobrej sadzonki (zeby miala szanse przezyc 12 miesiecy w naszym klimacie) nie sugeruj sie tymi na allegro, znaczna czesc z nich -szczegolnie te najatrakcyjniejsze, nie nadaja sie na nasz klimat dalej co idzie to trzeba jej dac urosnac zeby moc formowac, z tego co mi powiedziano nie mozna formowac odrazu bo nic z tego nie bedzie.. ja qpilem sobie bukszpan, ktos mi doradzil, ale pozniej okazao sie ze musze poczekac zeby cokolwiek z nim zrobic.. no i ogolnie rzecz iorac przeszlo mi, a minal rok ;] trzeba naprawde sie uprzec zeby zrobic bonsai, chociaz nagroda moze byc naprawde niesamowita poszukaj forum o bonsai na google, ja tam pytalem 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
|
|
|
|
|
podwórkowy attaché
|
|
podwórkowy attaché
no niby fajne , ale wracając do tego drzewka to one nie jest takie tanie jak się domyślałem 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand