Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 7 z 15 1 2 5 6 7 8 9 14 15
_
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
_ Offline
na podstawie czego wnioskujesz? jeszcze jestem zielony więc pewnie wszystkich zasad jeszcze nie kumam smile

Bonus: Unibet
_
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
_ Offline
1 kolejka:

Wyniki:

[Linked Image]

tabela:

[Linked Image]

F
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
F Offline
raiders kuźwa zmieniaj skład z łaski swojej.

_
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
_ Offline
nawet ja już to umiem smile i robię to regularnie smile

H
old hand
old hand
H Offline
Jak podaje serwis TSN, włodarze Zvoni Hockey Team i Manitoba Homrajs osiągnęli porozumienie w kwestii wspólnej wymiany.

Ekipę popularnych Homrajków wzmocni Sergei Zubov, w drugą stronę powędruje zaś Peter Budaj oraz Jose Theodore.

---------------------------------------

Panowie jeśli ktokolwiek ma jakiś sprzeciw, niech zgłosi go tutaj.
W tamtym roku ktoś blokował wymianę Malkin <> Morrow i zainteresowani musieli przeprowadzać całą procedurę raz jeszcze- stracili dodatkowy czas nim weszła ona w życie.
O wszystkim więc lepiej podyskutować tutaj.

L
antimadrista
antimadrista
L Offline
No moje zdanie na ten temat jest znane.

Wywaliles G Ducks, a teraz musisz oddac grajka zeby dostac innego bramkarza.

V
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
V Offline
NIe wiedzial ze jak hieny na ofiare tak inni gracze szybko rzuca sie na kontuzjowanego bramkarza .

L
antimadrista
antimadrista
L Offline
OD tego jest IR.

A ten kontuzjowany niedlugo wroci, i bedzie pewnie wymiatal jak ro temu wink

H
old hand
old hand
H Offline
gobel ja rozumiem wzmacnianie drużyny i nic mi do tego, ale jesteśmy dopiero w trzecim tygodniu a dokonałeś już dziewięciu pobrań z listy FA (free agents).

przypomnę tylko, że:
- rozgrywki trwają 26 tygodni
- z biegiem czasu na pewno pojawią się kontuzje
- maksymalna ilość pobrań na sezon wynosi 30

-------------
Vonseb: Razors tną OSTRO !
Homraj: Oj tną, tną
wink

H
old hand
old hand
H Offline
Panowie ale tu cisza...