Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 1 z 2 1 2
#2184601 21/03/2008 17:30
B
journeyman
journeyman
B Offline
Witam wszystkich użytkowników otóz jestem początkującym pokerzystą i mam do Was kilka pytań smile

a mianowicie jezeli chodzi o sprawy zasad, ogolnej postawy, taktyki, to tutaj chyba wystarczy poszukac kilka stron w internecie niz kupowac jakies ksiazki ktore nic nie wniosa (np: z merlina) no i moze czasami dokupic jedeyna polska gazete o pokerze smile

jezeli chodzi o sama rozgrywke to narazie jestem zarejestrowany na BAH i mam sciagniete oprogramowanie do pokera firmy BOSS. mysle ze na poczatek starczy smile

i teraz mam pytanie co dalej? na jakich serwisach sie rejestrowac tak abym mogl wplacac i wyplacac piniadze po przez przelew bakowy z konta na konto bo innej opcji nie mam. Gdzie jest dosyc duzo graczy.

Gdzie jest dosc duzo graczy, freeroli, turniejow itp?
Jak z szybkoscia wyplaty i wplaty?

Bede wdzieczny za informacje smile

PS: czy mozna jakos na BAH usunac swoje miasto z profilu podczas gry, i czy da sie usunac konto pokerowe? nie BAHu ...

Pozdrawiam i dziekuje.

Bonus: Unibet
K
addict
addict
K Offline
Myślę, że na początek nie musisz wcale wpłacać własnej kasy do pokerromów.Jest wiele firm, które dają sponsorshipy po 50$, m.in na Party Poker, Titan Poker, Martins Poker, Full Tilt Poker i kilka innych.
Jakby co to wal na priva to dam ci link do jednego z nich i pomogę w rozwiązaniu quizu wink
I jeśli chcesz zacząć przygodę z pokerem na serio to warto założyć konto w moneybookers, rejestracja jest bezpłatna, a to bardzo przyśpieszy wpłaty i wypłaty pieniędzy.Pzdr!

S
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
S Offline
Pierwsza podstawowa sprawa to zalozenie konta w moneybookers. Zajmie Ci to gora 5 minut czasu.

Jesli chcesz zajac sie pokerem na powaznie to zakup kilku ksiazek (badz sciagniecie ebookow z netu) to dobre rozwiazanie. Polecam HoH wszystkie trzy czesci.