|
|
Olimpijczyk
|
|
Olimpijczyk
wczoraj zlecilem wyplate na konto bankowe, jak dzis zlece kolejna, to za kolejne zlecenie wyplaty w tym samym miesiacu biora jakas prowizje czy cos?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
gram tam od kilku lat i jeszcze nigdy mi nie zabrali kasy za prowizje
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
wyplacaja juz normalnie? bo "wisi" mi juz dosc dlugo wyplata
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
wyplacaja juz normalnie? bo "wisi" mi juz dosc dlugo wyplata up wyplacal ktos od nich w ciagu ostatniego tygodnia? u mnie wisi wyplata juz ladnych pare dni
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
wyplacalem ostatnio i kasa normalnie doszla yaaho
|
|
|
|
|
Spójnia Świdwin
|
|
Spójnia Świdwin
Jak wpłacę poprzez Moneybookers na ten bonus 100% to mi go dodadzą? bo w warunkach jest,że niby nie dodają po wpłacie przez MB
|
|
|
|
|
addict
|
|
addict
znaczy jak jest w warunkach to tak jest:)
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
dziala Wam ten badziew?
bo mi od paru godzin wogole nie wchodzi
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
śmiga 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
śmiga  dzieki Szewa mi kompletnie nic, jak wejde w betathome to strona lata jak pojeba... nie wiem co jest
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
dobra poszla 
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
nie wiedziec czemu nie moge sie zalogowac na konto swojego uzytkownika,dodam ze posiadalem na nim srodki finansowe do gry i w bah nie moglem zagrac dzis 2 ligi niestety. czy mial ktos podobny problem niedawno z nimi,wyskakuje mi ko munikat po probie zalogowania,ze konto uzytkownika zostalo zablokowane.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel