|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Witam , chcialem zakupic bron gazowa dlatego chcialem spytac czy jestescie w stanie cos polecic...jestem zupelnym laikiem w tym temacie wiec co poza zakupem takiej broni powinienem jeszcze kupic ?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Broń jest bez sensu i nikt jej już nie poleca, najlepiej kupić sobie gaz w postaci żelu. Zależy ile masz jeszcze na to kasy. Jeśli chcesz wydać mało to w takim przedziale masz Red Paper. Jeżeli masz sporo wiecej kasy to można wybrac cos lepszego.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
no cena jest niewazna... red paper to ten pieprzowy , tak ?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
A tam chris, pozyteczna rzecz. Swego czasu znajomy zawsze nosil taka giwerke przy sobie i kiedys, gdy byl lekko nietrzezwy spisywali go panowie policjanci. Po poleceniu zeby wyjal wszystko z kieszyni i przypadkowym namierzeniu jednemu krocza odskoczyli momentalnie 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Tak pieprzowy, żelowy, całkiem niezły jak na te cenę. Jak cena nieważna to jutro dam Ci kilka linków.
Bron ma to do siebie, ze gaz jest w postaci chmury wiec w zamkniętych pomieszczeniach i na powietrzu ciężko używać. Dlatego teraz każdy raczej wybiera żel.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ok bylbym bardzo wdzieczny bo szzczerze mowiac w tym temacie jestem calkowicie zielony 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
http://www.militaria.pl/uzi/gaz_pieprzowy_uzi_60_ml_(1300)_p3104.xml?cat=122 - UZI http://www.militaria.pl/smith_wesson/gaz_pieprzowy_smith_wesson_60_ml_(1300)_p2407.xml?cat=122 - S&W http://www.arobron.pl/index.php?cPath=65_66&sort=2a&filter_id=4 - Walther To sa wg mnie 3 lepsze marki, jak miałbym kupować to Walther'a. Z tańszych to masz tu np. CS'a za 22zł: http://www.kaliber.go3.pl/akcesoria.phplub Red Paper za też około 20zł w każdym sklepie z bronią.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel