|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
4 razy 11,5 = 46  i tyle musisz mieć na koncie grając lay ryzykujesz jak bukmacher a nie tylko 4 € Na koncie musi miec nie 46 euro tylko 42 euro. Kiedy zakladasz, ze zaklad nie wejdzie po kursie 11.5 to oznacza, ze ktos ryzykuje swoje 4 euro aby wygrac 4*11.5-4(stawka)=42 i tyle powinienes miec ty na koncie. Pozdrawiam
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Przetłumaczy mi ktoś na angielski ?
ZYCIE PO BANDZIE
z góry dzięki
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Pomóżcie laikowi  Mam film nakręcony cyfrówką, ale jest długi i sporo waży. Chciałbym wyciąć z niego pewien fragment. Jakim programem to uczynić, tak bym nawet ja to zrozumiał :GRIN:
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Najprostszy to pewnie MS Movie Maker, ale nie znam się na tym. Strzelałem 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Pomóżcie laikowi  Mam film nakręcony cyfrówką, ale jest długi i sporo waży. Chciałbym wyciąć z niego pewien fragment. Jakim programem to uczynić, tak bym nawet ja to zrozumiał :GRIN: total video converter
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
ZYCIE PO BANDZIE
z góry dzięki Przetlumaczyc moge, tylko nie rozumiem co to 'zycie po bandzie' znaczy. Wytlumacz a postaram sie pomoc 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Panowie jakie sa teraz manewry podczas egzaminu na prawko oczywiscie poza parkowaniem prostopadlym i rownoleglym - dzieki
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Witam, dostalem wytyczne od Agito w sprawie wysłania im paczki na gwarancje przez UPS "przesyłką na nastepny dzien roboczy". Orientuje sie ktos która to opcja (jest tam kilka np. UPS Standart, UPS Express etc.) ?
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Potrzebuje live do bratysławy tenis kobiet;]
|
|
|
|
|
pokakulka
|
|
pokakulka