|
|
Joker
|
|
Joker
ELDO czy warto teraz kupić ASTARTE? tak 
|
|
|
|
|
Joker
|
|
Joker
Astrata juz kupiona ? słodka spółeczka słodkie wzrosty juz wkrótce  z wigu20 polecam sie przyjrzeć sie tpsie , ostatnio szły na tym papierze wielkie paki , poza tym bez zmian surowce i banki ogólnie wygląda na to ,ze wyszliśmy już z boczniaka i teraz przed nami letnia hossa z kilkoma przystankami które warto bedzie wykorzystać do powiększenia swego portfela oraz z nieustannym oglądaniem się na wielkiego brata zza wielkiej wody , jednak czyli wyjezdzamy na wakacje .ale o giełdzie nie zapominamy POZDRO ELDO
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Panowie jak bedzie teraz z USD i EURO? w dluższym okresie czasu będą spadać? Jestem laikiem a chciałbym mniej wiecej mieć jakis obraz szczególnie na Euro czy warto trzymać w papierze czy czas sprzedać?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
co znaczy dluzszy okres ???
bo dla jednych to miesiac, dla innych rok , a jeszcze dla innych 10 lat !!
dolar jak widzisz doluje i pewnie tak bedzie az do zalamania gieldy na co sie w tej chwili nie zanosi.
co do euro nie powiem Ci bo szczerze mowiac nie obserwowalem tej waluty tak wnikliwie jak zielonego
|
|
|
|
|
newbie
|
|
newbie
Astrata juz kupiona ? słodka spółeczka słodkie wzrosty juz wkrótce  z wigu20 polecam sie przyjrzeć sie tpsie , ostatnio szły na tym papierze wielkie paki , poza tym bez zmian surowce i banki ogólnie wygląda na to ,ze wyszliśmy już z boczniaka i teraz przed nami letnia hossa z kilkoma przystankami które warto bedzie wykorzystać do powiększenia swego portfela oraz z nieustannym oglądaniem się na wielkiego brata zza wielkiej wody , jednak czyli wyjezdzamy na wakacje .ale o giełdzie nie zapominamy POZDRO ELDO ASTARTA kupiona  i dokupiony LOTOS
|
|
|
|
|
Joker
|
|
Joker