|
|
veteran
|
|
veteran
Witam
Od pewnego czasu spożywam codzienni spore ilości alkoholu(piwo) średnio 6-7 piw, i ze 2 razy w tygodniu uwalam się do zgonu. W sumie niewiem czy w ciągu ostanich 2lat miałem dzien bez browarka, mogę go pić na mase, idzie mi jak woda, czy to nie zakrawa na Uzależnienie?
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Od pewnego czasu spożywam codzienni spore ilości alkoholu(piwo) średnio 6-7 piw, i ze 2 razy w tygodniu uwalam się do zgonu. W sumie niewiem czy w ciągu ostanich 2lat miałem dzien bez browarka, mogę go pić na mase, idzie mi jak woda, czy to nie zakrawa na Uzależnienie? jakie uzaleznienie? Alkoholizm w najczystszej postaci. p.s Fakt że o tym mówisz daje jakieś nadzieje
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
|
|
|
|
|
veteran
|
|
veteran
Nie nie jestem studentem, mam działalność gospodarczą i w sumie niewiele roboty, a piwo pije bo chyba muszę....:/ rano jak nie wypije piwa to nie mam sił wstawać, wieczorem jest tak samo bez piwa ciężko zasnąć...
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
a samochodem nie jeździsz?
|
|
|
|
|
veteran
|
|
veteran
jeżdze, ale pijany nie wsiadam za kierownicą, ale po 1 piwie tak.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
to zrób se 2 - 3 dni przerwy  jak zrobisz bez problemu to nie jest z Toba najgorzej 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
oj nie jest dobrze... zapewne wiekszosc z nas ma to samo tylko zamiast piwa nalezy wstawic kuponik... 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
moze znajdz sobie jakies hobby np babe albo idz na silownie jak Cie to wciagnie to moze zaprzestaniesz pic bo "stracisz na sile"  a jak Ci sie nie chce szukac hobby to moze nie pij na tygodniu a w weekend powiedzmy max 6 8 piwek a na terapie hmm znajomy smigal na takie cos to tam wiecej pili niz wczesniej
|
|
|
|
|
a.k.a. "DOMINICCA"
|
|
a.k.a. "DOMINICCA"
jaką działalność gospodarczą prowadzisz, że tak ''dobrze'' Ci się powodzi?