Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 2 z 2 1 2
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
za takie numery to powinni zwrócić kasę, i dodać drugie tyle w ramach przeprosin za niekompetentnych pracowników obsługi klienta, jeżeli mają zamiar wyjść z twarzą z tej sytuacji. Pisz do angielskiego supportu, powinno się jakoś to rozwiązać, a pracowników wywalić na zbity pysk.
powodzenia

Bonus: Unibet
Z
zxp Offline
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Z Offline
expekt dno nie gram tam juz od ponad 4 lat TYLKO best 365.com betfair i pinnacle a expekt niech te bonusy sobie wsadzi ....

Pooh-Bah
Pooh-Bah
zxp, poczwórny szatan, numer posta grin

C
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
C Offline
Ty wcale nie lepszy - potrójna kosa laugh Koniec OT smile

[Linked Image]

enthusiast
enthusiast
Błędem expekta było to, że są rozsyłane automatycznie e-maile, gdyby nie to - gracze nie zauważyliby zmiany i spokojnie czekaliby na końcowy rezultat obstawionego meczu.

Jeżeli już wyszło na jaw, to odpowiedzialność powinien ponieść ten kto pomylił "przyciski" unieważniające mecze.
Support tłumaczył się jak mógł - nie od dziś wiadomo że w firmach bukmacherskich pracują ludzie, którzy nigdy nie grali u buka i w zasadzie mają mgliste pojęcie czym zajmuje się ich pracodawca..

Dla mnie totalny przypadek, który wyszedł na przypadkowo na jaw, kto wie czy inne buki nie mają podobne błędy - ale się o tym po prostu nie dowiadujemy.
Expekt grzecznie przeprosi, temu felernemu pracownikowi da po premii, a w ramach zadośćuczynienia wyśle po szaliku reprezentacji i tyle.

smile

enthusiast
enthusiast
Originally Posted by Czarek
Tak na marginesie: czy wyobrażacie sobie że ma miejsce sytuacja odwrotna , a mianowicie kupony zostają anulowane przed meczem a gdy się okazuję że jednak kupony okazałyby się dla gracza zwycięskie- expekt.com niczym mikołaj na gwiazdkę przywraca nasze kupony i wypłaca nam pieniążki?:) NIE MA TAKIEJ OPCJI

Chcieliście zagrać na ten over i zagraliście. Akurat nietrafiony typ jakich wiele.