Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 5 z 44 1 2 3 4 5 6 7 43 44
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel

jak zwykle albo/albo wink

max 3 tygodnie i będzie szczyt (o ile już go nie było, ale raczej jeszcze nie) na wiele miesięcy. 8/10, by murator [nie wiem, nie znam się]

Bonus: Unibet
Joker
Joker
Originally Posted by mura
jak zwykle albo/albo wink

max 3 tygodnie i będzie szczyt (o ile już go nie było, ale raczej jeszcze nie) na wiele miesięcy. 8/10, by murator [nie wiem, nie znam się]

Moje "albo" to dalsze wzrosty , z przystankami ma płaskie korekty ,może teraz ? , bo trend wzrostowy jest ewidentny smile i musiałoby nastapić coś bardzo mocnego alla upadek Lehmana , ale tego na horyzoncie nie widać , zeby go zmienic , usraki dążą do inflacji i jeśli trzeba do dodrukują , byleby tylko uniknąć kryzysu typu z lat ubiegłych

wracając do naszej słodkiej Pani smile

Data: 2009-10-23

Rating: 10.5
Kurs ASTARTA wzrósł od wartości 23 w dniu 2009-10-05 do 33.16 w dniu dzisiejszym. Wzrostowy trend znajduje potwierdzenie w prawidłowo ułozonych średnich kroczących. Dzisiejsze zamknięcie ASTARTA znajduje się powyżej maksimum z ostatnich 20 sesji. Może to świadczyć o zdolności kursu do bicia kolejnych rekordów.

Analiza MACD
Wskaźnik MACD dla ASTARTA rośnie od -0.452 w dniu 2009-10-06. Analiza MACD wskazuje pozytywne sygnały. Na wykresie MACD możemy zaobserwować rosnące niebieskie słupki po dodatniej stronie zera.

Analiza oscylatora stochastycznego
Oscylator stochastyczny dla ASTARTA spada i ma wartość 93.1. Oscylator stochastyczny znajduje się w pozytywnej części wykresu wraz ze swoja linią sygnałową co może swiadczyć możliwości wzrostu kursu.

Analiza sily trendu