|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
ten program nie czyta mojego pliku, w związku z tym nie mogę go przekonwertowac.. format mu się nie zgadza
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
moze ktoś sprawdzić mi loga z combofix? jestem zupełnie zielony http://www.wklejto.pl/63263
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Panowie potrzebuję jakiś darmowy program jak najprostszy w obłsudze... tak aby szybko wyciąć z filmu krótki fragment który mnie interesuje... dosłownie 15 sekund. Filmik w formacie AVI.
|
|
|
|
|
member
|
|
member
Panowie potrzebuję jakiś darmowy program jak najprostszy w obłsudze... tak aby szybko wyciąć z filmu krótki fragment który mnie interesuje... dosłownie 15 sekund. Filmik w formacie AVI. Czesc Ja polecam VirtualDub, Na tej stronie masz krótki poradnik ja wycinać fragmenty filmu: http://komputery.katalogi.pl/Informacje_dotyczące_obróbki_obrazu_i_dźwięku-t453.html
|
|
|
|
|
addict
|
|
addict
Problem z uprawnieniami administratora na systemie windows 7.Mam problem ze ściagnieciem pliku z internetu. Ściagam plik do 99% i poojawia się komunikat: Potrzebujusz uprawnień do wykonania tej akcji. Uzyskaj uprawnienia od administratorem komputera w celu wprowadzenia zmian w tym pliku.
Wyczytałem, że należy w wierszu poleceń wprowdzić polecenie: Net Net user administrator /active:yes
Tak też zrobiłem, niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc, Z góry dziękuje.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Witam,
Chce kupic dobrego laptopa 17" oraz urzadzenie wielofunkcyjne HP. Co mozecie mi doradzic? Jesli chodzi o lapa to jestem na ta chwile przekonany do Della Studui 1747. Mam Dell'a Studio 15 jest OK (raz padla mi matryca -> co w sumie nie najlepiej swiadczy o firmie, ale wymieniona bez problemu) Takze z serwisu jestem zadowolony.
|
|
|
|
|
rzut rozny
|
|
rzut rozny
Witam Mam pytanie : Mam Win XP SP3 nagrany na płycie jako obraz. Kompletnie nie mam pojęcia jak się zabrać do przeinstalowania systemu mając ten obraz na płytce..... może ktoś doradzi 
|
|
|
|
|