Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 9 z 11 1 2 7 8 9 10 11
G
Pooh-Bah
Pooh-Bah
G Offline
ten program nie czyta mojego pliku, w związku z tym nie mogę go przekonwertowac.. format mu się nie zgadza

Bonus: Unibet
K
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
K Offline
moze ktoś sprawdzić mi loga z combofix? jestem zupełnie zielony smile
http://www.wklejto.pl/63263

G
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
G Offline
Panowie potrzebuję jakiś darmowy program jak najprostszy w obłsudze... tak aby szybko wyciąć z filmu krótki fragment który mnie interesuje... dosłownie 15 sekund. Filmik w formacie AVI.

member
member
Originally Posted by GaloGalo
Panowie potrzebuję jakiś darmowy program jak najprostszy w obłsudze... tak aby szybko wyciąć z filmu krótki fragment który mnie interesuje... dosłownie 15 sekund. Filmik w formacie AVI.

Czesc

Ja polecam VirtualDub,
Na tej stronie masz krótki poradnik ja wycinać fragmenty filmu:
http://komputery.katalogi.pl/Informacje_dotyczące_obróbki_obrazu_i_dźwięku-t453.html

addict
addict
Problem z uprawnieniami administratora na systemie windows 7.Mam problem ze ściagnieciem pliku z internetu. Ściagam plik do 99% i
poojawia się komunikat: Potrzebujusz uprawnień do wykonania tej akcji. Uzyskaj uprawnienia od administratorem komputera w celu wprowadzenia zmian w tym pliku.

Wyczytałem, że należy w wierszu poleceń wprowdzić polecenie: Net Net user administrator /active:yes

Tak też zrobiłem, niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc,
Z góry dziękuje.

B
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
B Offline
Witam,

Chce kupic dobrego laptopa 17" oraz urzadzenie wielofunkcyjne HP. Co mozecie mi doradzic? Jesli chodzi o lapa to jestem na ta chwile przekonany do Della Studui 1747. Mam Dell'a Studio 15 jest OK (raz padla mi matryca -> co w sumie nie najlepiej swiadczy o firmie, ale wymieniona bez problemu) Takze z serwisu jestem zadowolony.

T
rzut rozny
rzut rozny
T Offline
Witam